Vi ste ovdje
Home > Obrazovanje i odgoj > Nauka i tehnologija > Demo i MVP dan u SPARK-u

Demo i MVP dan u SPARK-u

Jučer je u SPARK-u održan prvi Demo dan – najvažniji trenutak šesto-mjesečnog programa u kojem naši startupi svoje gotove proizvode prvi put predstavljaju potencijalnim investitorima i stručnom žiriju. Odmah nakon toga je uslijedio drugi MVP dan na kojem se druga generacija startupa pokazala rezultate svog tromjesečnog rada.

Ukupno deset naših startupa je “pitch-alo” pred više od trideset investitora, partnera i tročlanim žirijem (Darko Krezić – SPARK, Mario Krišto – NSoft, i Nevzet Sefo – REDAH). Svi oni htjeli su svoj proizvod predstaviti u najboljem mogućem svjetlu i osvojiti investitore.

Rezultati? Apsolutni pobjednik Demo dana je startup Sophico sa web i mobilnom aplikacijom koja omogućuje potpunu organizaciju i upravljanje za sportske klubove. Osvojili su 10.000 KM investicije, koju će iskoristiti za osnivanje tvrtke i daljnji razvoj. Još jedno vrijeme će ostati u prostorijama SPARKa – na taj način će lakše prijeći iz startupa u tvrtku, a i pomoći sljedećim generacijama startupa u SPARKu.

Drugo mjesto osvojio je tim Coffeetime, koji su izradili društvenu aplikaciju za jednostavne i brze dogovore sastanaka s prijateljima. Trenutno su u fazi izlaska na tržište, a od SPARKa su dobili pomoć i budžet za digitalni marketing.

Najmlađi startup tim u SPARKu – Amplius svom pametnom privjesku Rubico uspio podariti supermoći koje će korisnicima olakšati svakodnevni život. Prototip je spreman i sve funkcionira, a vrijeme je došlo za proizvodnju. Kako bi skupili potrebne financije za početak proizvodnje, Ampliusovci su se odlučili na crowdfunding kampanju. SPARK će, naravno, pomoći savjetima i promocijom kampanje. Pomoći možete i vi, a o detaljima kampanje ćemo vas uskoro obavijestiti.

Na kraju bismo izdvojili startup NHome, koji je već prerastao u tvrtku, te prešao iz faze razvoja u tržišnu fazu. Zbog odličnih rezultata u razvoju i prezentacije na Demo Danu tvrtka je dobila investiciju od 50.000KM u obliku dokapitalizacije. Vjerujemo da ćete i vi uskoro svoju kuću pretvoriti u pametnu koristeći NHome proizvode.

Druga generacija startupa je svoj MVP dan položila u punom sastavu, što znači da su svi startupi izradili svoj minimalno održiv proizvod i time su zaslužili nastavak svog boravka u SPARKu i još tri mjeseca u startup programu. Najviše se istaknuo startup pod imenom Raftmania, koji je dobio investiciju od 4.000 KM i osvojio publiku. A ova imena ćete također čuti u budućnosti puno puta: Stackrecord, OrderE, Campus i OnlineBIZ. Mi ćemo vas i dalje obavještavati o njihovim rezultatima.

Akos.ba

Akos.ba pratite putem aplikacije za Android i društvenih mreža Facebook | Instagram | Twitter.

Top
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com