Decembar je vrijeme za analizu, pripreme i planove: Kako poboljšati prodaje naših proizvode na tržištu?
Pošto zima sa sobom donosi nepovoljno vrijeme za zemljane radove preporučujemo da maglovite dane i duge noći iskoristite za analize, planove i pripreme za sljedeću godinu.
Pod planovima se podrazumijeva planiranje kultura koje ćemo uzgajati naredne godine kao i obim proizvodnje. Što se tiče priprema, ukoliko želimo pokretati veću proizvodnju, potrebno je da izvršimo izradu biznis plana.
Biznis plan je potreban da bi se vidjela isplativost proizvodnje. Ozbiljna proizvodnja je nezamisliva bez biznis plana.
Preduslov za izradu biznis plana je SWOT analiza o kojoj možete više pročitati ovdje.Nakon što smo uradili biznis plan i u njemu vidjeli isplativost proizvodnje, te odabrali kojom vrstom proizvodnje ćemo se baviti, slijedi izrada projekata, da bi putem projekata ostvarili neke prihode. Za ovu cjelokupnu proizvodnju potreban je dobar marketing.
Marketing je najznačajnije područje na koje se mora usmjeriti pažnja da bi poljoprivrednik uspio na tržištu.
Marketing je jedna od najvažnijih stvari koje proizvođač mora osigurati da bi kupac znao za proizvođača.
Za marketing su bitne karakteristike: naziv proizvodnje koja se obavlja, naziv proizvoda, ambalaža, kvalitet proizvoda, cijena i promocija.
Marketing je važan dio i segment našeg poslovnog uspjeha. To nikada ne gubimo iz vida!
Za Akos.ba piše: Alen Subašić