U Fokusu

Marketing homoseksualnosti: Suptilne metode promocije homoseksualnosti

 Piše: Mirsad Spahić 

Danas aktivisti gej-prava koriste retoriku, psihologiju i medije – elemente modernog marketinga, kulturu, pravo, pa čak i sportske i druge manifestacije – da bi homoseksualnost pozicionirali tako da društveni tokovi i rasprave o njoj idu u smjeru koji oni naznačuju i koji njima i njihovim interesima odgovara. Na tom planu su posebno angažirane mnogobrojne LGBT organizacije i njihove mreže.

Mnogo je definicija marketinga, a sve se mogu sublimirati u jedno, da je to proces planiranja i stvaranja (proizvođenja) ideja, proizvoda i usluga, određivanje cijena, promocije i distribucije kako bi se obavila razmjena koja zadovoljava ciljeve pojedinaca i organizacija. Na toj osnovi se gradi strategija uvjeravanja u kojoj se stvara klima za poruku koju šalje marketinški stručnjak i koja utječe na buduće odluke i tokove, a da se uopće ne primijeti kako ikoga u bilo šta uvjerava. Set Godin, jedan u svijetu od najpoznatijih i najomiljenijih autora koji pišu o marketingu, naglašava da je za njega marketing najmoćnija sila kojom raspolažu ljudi koji žele da dovedu do promjena. Njegovo je mišljenje da ljudi najprije ispričaju priču sebi, a zatim se iz petnih žila trude da ta priča postane istinita. Danas aktivisti gej-prava koriste retoriku, psihologiju i medije – elemente modernog marketinga, kulturu, pravo, pa čak i sportske i druge manifestacije – da bi homoseksualnost pozicionirali tako da društveni tokovi i rasprave o njoj idu u smjeru koji oni naznačuju i koji njima i njihovim interesima odgovara. Na tom planu su posebno angažirane mnogobrojne LGBT organizacije i njihove mreže. Tako je 2003., zbog lobiranja, zagovaranja, regulative javnog mnijenja i borbe za LGBT populaciju, osnovana Queer mreža Jugoistočne Evrope.

U Californiji javne škole finansirane državnim novcem moraju imati program za edukaciju djece o razlikama u seksualnoj orijentaciji. Jedan primjer takvog programa sadrži prezentaciju sponzoriranu od strane „Gay, Lesbian, and Straight Educational Network“ (GLSEN). U jednom dijelu te prezentacije dječak izjavljuje kako je prekrasno odijevati mamine štikle i pita: „Zašto je pogrešno biti poput djevojčice?“

Tu posebno u masovnom uvjeravanju dolaze do izražaja dvije opcije Leona Festingera; opcija nagrade/kazne i opcija iznuđenog pristajanja. Nemali broj ljekara i psihologa još uvijek homoseksualnost smatra bolešću i tvrde da za to imaju razloga, a mnogi homoseksualci koji prihvate terapiju bivaju izliječeni. Možda najupečatljiviji je citat izliječenog homoseksualca i osnivača udruge Exodus International, Alana Chambersa: ,,Činjenica je da postoje deseci tisuća muškaraca i žena koji su kao i ja nadvladali homoseksualizam… mi smo živi dokaz! Odluka Američkog društva psihijatara, Svjetske zdravstvene organizacije i sličnih organizacija ili pojedinaca koji tvrde da homoseksualnost nije bolest, iako dolazi od znanstvenika, ne temelji se na znanosti. I nakon uklanjanja homoseksualnosti iz „Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders“ (DSM), većina psihijatara u Americi su gledali na homoseksualnost kao na patologiju, a većina psihijatara širom svijeta i dalje nastavlja gledati na istospolne porive kao znak mentalne bolesti. 
Homoseksualci koji dožive prirodnu smrt žive u prosjeku 18 godina kraće od heteroseksualaca. Također, imaju naglašeno veću šansu da dobiju AIDS, hepatitis A i B, sifilis, klamidiju, gonoreju, smrtno oboljenje jetre – zarazni hepatitis koji povećava rizik od raka jetre, oboljenje imunološkog sistema koje je gotovo uvijek smrtno – uključujući i popratna tumorna oboljenja, upala pluća, rak debelog crijeva koji je često smrtonosan, različita crijevna oboljenja i druge zarazne bolesti, daleko veći rizik od samoubojstva…

Planska propaganda i homoseksualna revolucija

U februaru 1988. u Warrentonu u blizini Washingtona sazvan je sastanak vodećih homoseksualnih aktivista. Poslije sastanka, dvojica homoseksualnih aktivista i sociologa, Marshall Kirk i Hunter Madsen, napisali su Homoseksualni manifest koji traži da se „prekine s izlizanim tehnikama pokreta u korist brižno proračunate propagande i tako položi temelje za sljedeću fazu homoseksualne revolucije. Njihova strategija je da je društvo koje poriče da mu svaki deseti ili čak peti građanin ima naglašene homoseksuane sklonosti i gradi zakone i vrijednosti na tom poricanju teško bolesno. Svi heteroseksualci, pa čak i homoseksualci koji se ne bore za gej- prava smatraju se neprijateljima, te se etiketiraju i optužuju, ponajprije za homofobiju koja se nerijetko uspoređuje sa strahotama koje su počinili nacisti. Homoseksualci imaju značajnu kupovnu snagu, ali i moć da bojkotiraju one firme i proizvode koji nisu na njihovoj strani, te tako ih natjeraju da im budu naklonjene i da se čak reklamiraju u njihovim časopisima. Mnogo je primjera koji potvrđuju ovu činjenicu, a jedan od najočiglednijih je slučaj kada se aviokompanija “United Airlines” u San Franciscu usprotivila odluci gradskog odbora da daje iste povlastice homoseksualnim, kao i heteroseksualnim parovima, homoseksualni aktivisti su pokrenuli bojkot, tužbu i brojne reklamne kampanje protiv tog preduzeća. Uz prikazivanje samo jednoznačno lijepe slike homoseksualaca, gdje su od posebne koristi poznate historijske ličnosti (ne mogu poreći ono što im se pripisuje, a imena su im u udžbenicima), terminološko uljepšavanje pojmova, godine 1989. pokret za prava homoseksualaca objavio je strategiju o tome, kako se homoseksualno ponašanje može “prodati” na posve nov način, i to kao pitanje građanskih ili ljudskih prava. Najvažniji zadatak ovog plana je doktrinacija školske i predškolske djece.

Marketinški koncepti koje je homoseksualni pokret i lobi uveo u medije danas predstavljaju baš homoseksualce kao super-model bogatih, inteligentnih, duhovitih, simpatičnih i društveno uspješnih osoba. S druge strane, po istoj matrici, za svu patnju i svaku bolest povezanu sa homoseksualnim ponašanjem krivi se “neupućeno i homofobno društvo”. Nažalost, većina građana još uvijek nije svjesna o čemu se radi. Nasjeli su na priču o borbi za prava istospolaca, a ustvari uopće se ne radi o istospolcima. Možda se u čudu pitate: Pa kako to sad? Putem tehnika masovnog pranja mozga, kojima se stručnjaci za politički marketing danas već rutinski koriste, vladajuće elite žele nametnuti mišljenje kako se radi o zaštiti prava onih ljudi koji osjećaju istospolnu privlačnost. Međutim, istospolci, barem većina njih, nemaju veze s novom ideologijom. Većina istospolaca nikad u životu nije bila na paradi ponosa, niti im naumpada biti dio tog cirkusa, i većina istospolaca misli da djeca trebaju imati oca i majku, baš kao što misle i heterospolci (to se vidjelo i na protestima u Parizu kada je stotine istospolaca protestiralo protiv zakona o gay brakovima). LGBT udruženja okupljaju jedan vrlo mali dio istospolaca, pobornika nove ideologije, a taj iako mali djelić istospolne populacije, vrlo je glasan i agresivan, te samo služi dženderistima (uglavnom heterospolcima) u zavođenju nove diktature, kao toljaga za ušutkavanje neistomišljenika. U stručnoj literaturi takvi istospolci, pobornici dženderizma, nazivaju se militantnim istospolcima. Njima, kao i njihovim nalogodavcima, dženderistima, uopće nije cilj uspostava istospolnih brakova, kao navodnog prava manjina, već je njihov cilj rušenje braka kao temeljne institucije društva.

preporod.com

Povezani članci

Provjerite također
Close
Back to top button