Veliki uspjeh za bh. ekonomiju: Violeta prestigla Pampers i postala lider na tržištu
Prema analizama Euromonitora, Violeta je lani držala 49 posto tržišta pelena za djecu i odrasle u BiH, i bila je znatno ispred firme Procter & Gamble koja je sa svojim brendom Pampers držala 38 posto tržišta.
Na taj način je Violeta, koja je odranije neprikosnovena kada je riječ o prodaji papira za upotrebu u domaćinstvu, postala tržišni lider u još jednom velikom tržišnom segmentu.
– Violeta i Procter & Gamble zajedno nastavljaju dominirati tržištem pelena za djecu i odrasle u BiH sa udjelom od 49, odnosno 38 posto. Proizvodi obje kompanije nalaze se jedni pored drugih na policama većine prodavnica, ali je Violeta u posljednje vrijeme postala popularniji izbor zbog rastuće osjetljivosti stanovništva na cijene, navodi se u izvještaju Euromonitora.
Inače, treba reći da je riječ o veoma unosnom segmentu tržišta na kojem u većini zemalja regiona i svijeta dominiraju upravo velike svjetske korporacije poput firme Procter & Gamble čiji je Pampers donedavno bio neprikosnoveni lider i u BiH.
No, Violeta je pokazala da je moguće nositi se i sa svjetskim gigantima, pa je BiH postala jedna od rijetkih država u kojima u ovom segmentu tržišta jedna domaća firma ima dominaciju na tržištu, piše portal BiznisInfo.
Ovo je veliki uspjeh ne samo za firmu iz Gruda već za cijelu bh. ekonomiju.
Akos.ba