Uncategorized

Pet savjeta za povećanje broja followera na LinkedIn stranici

Najveća poslovna mreža na svijetu u međuvremenu je postala oglašivačka platforma baš poput nekih drugih, nešto opuštenijih društvenih mreža, no to nikako nije umanjilo njenu važnost za umrežavanje s istomišljenicima ili pak vodećim ljudima u vašoj industriji. 

Naprotiv, LinkedIn oglašavanje povećalo je mogućnosti da vaše objave vidi i čuje veći broj ljudi relevantnih za vaše poslovanje. No, mnogi zaziru od njega jer su dnevni limiti oglašavanja nešto veći od limita na najpopularnijoj društvenoj mreži za oglašavanje – Facebooka.

Prije nego se upustite u dilemu treba li ili ne oglašavati na LinkedInu, potrebno je svoj “company page” dovesti do besprijekornosti. S obzirom na to da je LinkedIn prvenstveno poslovna mreža, vaš “company page” je vaša prezentacija svim korisnicima, kojih, uzgred budi rečeno, ima četiristo miliona prema podacima iz prošle godine. S obzirom na to da se poslovne stranice uveliko razlikuju od privatnih profila na LinkedInu, potrudili smo se naći par korisnih savjeta iz prakse koji vam mogu pomoći u “peglanju” vašeg poslovnog profila.

Bitno je savršeno “popeglati” svoju poslovnu stranicu
1. “Sharing is caring”

Omogućite ostalim korisnicima da vašu objavu vide i na drugim izvorima osim LinkedIna. Objavite zanimljiv sadržaj koji se nalazi na LinkedInu i na vašoj Facebook stranici ili pak dodajte “social follow” mogućnost u svoj potpis na službenom mailu, na vašoj web stranici i newsletteru. Na taj način ste dostupni ali ne i agresivni, što je uvijek dobra opcija.

lindekin2

2. Malo mentionanja nije nikome škodilo

Potaknite svoje zaposlenike i kolege da naprave LinkedIn profil ako već nisu i navedu vaš “company page” kao poslodavca. Na taj način vaša je stranica vidljiva svim njihovim konekcijama, a ne samo profilima koji prate vašu stranicu, što vam automatski daje veći doseg i vidljivost svih vaših objava i sadržaja na stranici.

3. Uključite se u LinkedIn grupe

Iako s “company pages” ne možete učestvovati u grupama, možete to učiniti sa svojim privatnim profilom. Učestvovanje u raspravama grupa bitnih za vašu industriju pomaže vam da prepoznate bitne trendove, ali i probleme koje možda vaš proizvod ili usluga može riješiti, a ako je to slučaj, slobodno referencirajte vašu web stranicu, no ne promovirajte se naočigled jer time ne dobivate na kredibilitetu.
Potaknite svoje kolege da se referiraju na vaš “company page”.

linkedin

4. Još jednom, sadržaj je kralj

Objavljujte relevantan, zanimljiv i poučan sadržaj na vašem “company pageu”. Prema LinkedIn statistikama, 60% korisnika zanimaju vijesti iz industrije, dok ih 53% zanimaju novosti iz vaše firme, a na trećem mjestu nalaze se promotivne poruke sa 43%. Zato sadržaj mora biti zanimljiv, a promoviranje umjereno.

5. “Showcase”

S obzirom na to da ima mnogo razlika u odnosu na privatni profil, LinkedIn se iskupio tako da je “company pageovima” pružio jednu dodatnu promotivnu opciju, a to je “showcase page”. U pitanju je svojevrsna podstranica koja omogućava prezentaciju pojedinog branda ili usluge. To je savršeno za tvrtke koje nude više proizvoda, ali i dobar način za skretanje pozornosti na neki novi pravac kojem želite pružiti posebnu pažnju.

Na kraju, ne zaboravite pridavati LinkedInu pažnju koju zaslužuje.

Izvor:akcija.com.hr