Inovativni koncept kompanije „krompir.ba“ osvaja tržište
Prije skoro tri godine Amel Mukača (24 godine), suosnivač i direktor sarajevske kompanije krompir.ba, pokazao je vlastitim primjerom da mladi i kreativni ljudi uz dobru poslovnu ideju, mnogo truda i rada mogu postići značajne rezulate i uspjeh na bh. tržištu. Njihov inovativni koncept „Zelenara na Vašim vratima“ osvojio je već veliki broj klijenta a cilj im je da ovu uslugu dalje usavršavaju i osvoje cijelu sarajevsku regiju.
Sve je krenulo od ideje prodaje i distribucije krompira, kojeg Amelova porodica tradicionalno proizvodi na svom imanju u Fojnici. Nakon prvih uspjeha Amel i njegovi prijatelji, suosnivači „krompira“, su shvatili da se usluga može proširiti dodatnim proizvodima – svježim voćem i povrćem i rodila se Zelenara. Provjerili su, odabrali i uvezali se sa više poljoprivrednih proizvođača iz BiH koji mogu isporučivati isključivo kvalitetno, domaće, neprskano voće i povrće. Bh. porijeklo, način uzgoja i dostave svog povrća i voća je potpuno transparentno. Ovako svježe ubrano, pažljivo selektirano i očišćeno povrće i voće dostavljaju građanima Sarajeva na vrata tri puta sedmično.
„Zelenara na Vašim vratima“ je paket sezonskog pomno odbaranog voća i povrća kojeg po telefonskom pozivu ili narudžbom putem naše web ili facebook stranice dostavljamo na vrata domaćinstava. Kada smo razvijali ovaj naš inovativni koncept vodilja nam je bila da prije svega iskoristimo kvalitetne poljoprivredne bh. proizvode i da svima koji zbog posla, raznih obaveza, male djece ne mogu da stignu da obavljaju redovne kupovine, a žele da u svojoj kuhinji imaju zdravu i provjerenu hranu. Krenuli smo sa jednim većim paketom Zelenare, sedmična količina za četveročlanu porodicu, a sada smo upravo u fazi razvoja novih paketa – malog i velikog, te smo uz to dodali i nove proizvode koji se mogu posebno naručiti kao što su domaći džemovi, slatka, med, sokovi, pilavi po popularnim cijenama i spravljeni po starim provjerenim recepturama.“ – objašnjava Amel Mukača.
Krompir.ba kontinuirano radi na daljem proširenju i unapređenju svojih usluga i proizvoda, kao i na samoj promociji, u želji da se stanovnicima Sarajeva te ugostiteljskim objektima, hotelima, obdaništima, školama ponudi zdrava i sigurna hrana koja jednostavno stiže direktno na vrata.
„Sa zdravim namirnicima i investiranjem u njihovu proizvodnju dodatno se čuva životna okolina, postiže se veća nutritivna vrijednost hrane, čuva se zdravlje ljudi, boljeg je okusa i organizmu daje više energije. Posebno želim naglasiti da povećanjem broja korisnika naše Zelenare u našoj kompaniji se otvara i prostor za nova radna mjesta. Činjenica je da smo krenuli sa tri uposlenika, danas naš tim danas broji već šest ljudi, a kada se uz to dodaju i uzgajivači broj angažiranih na ovom poslu je mnogo veći.“ – dodaje Amel za kraj.
indikator.ba