Ekonomija

Edin Džeko novo zaštitno lice brenda Perfetta

U predivnom ambijentu hotela Austrija&Bosna održana je press konferencija povodom promocije reklamnog spota za premium brend Perfetta pašteta od mesne industrije Ovako, čije je novo zaštitno lice Edin Džeko.

Projekat odnosno brend Perfetta je od izuzetnog značaja za Akova Grupaciju. Iako se je na tržištu pojavio ne tako davno brend Perfetta je za kratko vrijeme doživio nevjerovatnu ekspanziju na bosanskohercegovačkom tržišu ali i u regionu.

Za samo dvije godine plasirane su dvije velike kampanje. Zaštitno lice prve kampanje je bila najveća regionalna muzička zvijezda Dino Merlin.

„Reklamni spot za kampanju koja je i razlog našeg današnjeg okupljanja snimio je ne samo naš najpoznatiji fudbaler nego sa slobodom mogu reći i najpoznatiji Bosanac i Hercegovac u svijetu, Edin Džeko. Sama činjenica da se je Edin Džeko pored poziva svjetskih kompanija odlučio za brend Perfetta govori dovoljno o ozbiljnosti i kvaliteti ovog bosanskohercegovačkog proizvoda“  kazala je Džafić Emina kreativna direktorica Mesne industrije Ovako.

Tarik Mutevelič generalni menadžer mesne industrije Ovako zahvalio se svim konzumentima kojima su proizvodi mesne industrije Ovako prvi izbor navodeći kako bi bez njih sve ovo bilo nemoguće. „Perfetta pašteta je proizvod na čijem razvoju se je radilo preko dvije godine a čiji sastojci dolaze isključivo sa domaćih farmi koje se nalaze širom Bosne i Hercegovine. Za veoma kratko vrijeme proizvod je uspio osvojiti 30% tržišnog udjela.“

„Iduće godine slavimo dvadeset godina poslovanja i drago nam je da imamo Edina Džeku, koji je naš najbolji sportista i najreprezentativniji ambasador Bosne i Hercegovine u svijetu. Mi smo lider u mesoprerađivačkoj industriji i imati „dijamanta“ za zaštitno lice dovoljno govori o ozbiljnosti posla i proizvoda iz naših pogona“  kazao nam je Biberović Nedžad, menadžer izvoza Mesne industrije Ovako.

Bojan Hadžihalilović, kreativni direktor marketinške agencije Fabrika, koja je  realizirala spot sa Edinom Džekom za Perfettu, medijima se obratio na originalan način na italijanskom jeziku, u želji da novinarima približi ideju za realizaciju spota koji će brzo osvojiti srca gledaoca u Bosni i Hercegocini ali regionu.

“Kada smo krenuli u realizaciju spota, prvo što smo gledali je da bude na italijanskom jeziku koji Edinu predivno leži. U šali smo skontali da ćemo cijelu stvar sa spotom za Perfettu ispričati na italijanskom. Snimanje smo radili cijeli dan. Da naglasim da slične projekte radimo i s velikim imenima širom bivše zemlje, a Edin je pokazao strpljivost, profesionalnost i pozitivnu energiju. Bio je voljen i kada igra, ali i prilikom realizacije i snimanja spota. Andiamo mangiare, Džeko (idemo jesti, Džeko, ita.)”, našalio se Hadžihalilović, što je kod novinarima primljeno sa simpatijama.

Na kraju druženja s medijima, koji su na konferenciju stigli u velikom broju, Edin Džeko je govorio i saradnji sa ovom uspješnim kompanijom.

„Drago mi je da sam zaštitno lice najkvalitetnijeg bh. brenda, koji se zove Perfetta. Bilo mi je zadovoljstvo raditi s divnim ljudima. Svi su mi oni omogućili da budem opušten. Iskreno, prilikom snimanja spota nisam se umorio i drago mi je da je na kraju ispalo sve kako treba. Kada sam se uvjerio u kvalitet ovog proizvoda, dogovorili smo se za manje od pet minuta. Nadam se da ćemo ovaj brend podići na još veći nivo”, naglasio je Dijamant.

Spot – drugačiji od svih ostalih

Odmah po potpisivanju ugovora, prisutni su imali priliku pogledati spot sa Džekom, koji je uradila marketinška kompanija Fabrika i prema reakcijama novinara, video je realiziran na potpuno drugačiji način od mnogih dosadašnjih. Pored toga upriličena je i degustacija novog ukusa Perfetta paštete – Perfetta pikant, koja će se na tržištu naći u oktobru ove godine.

Kada je riječ o Perfetti uglavnom je sve poznato. Ovaj brend lidera prehrambene industrije u BiH – Mesna Industrija Ovako, proizveden je od najkvalitetnijeg pilećeg mesa iz domaćeg uzgoja, ne sadrži konzervanse i začinjen je isključivo prirodnim začinima.

Mesna industrija „Ovako“, koja je u sastavu „Akova groupe“, u svoj paleti ima preko 150 različitih proizvoda, a dugo je usavršavala recepturu Perfette i na domaće i inozemno tržište plasirala je prije skoro dvije godine.

Zvanična promocija spota za Perfetta paštetu bit će 8. oktobra na TV i digitalnim platformama.

akos.ba

Povezani članci

Back to top button