Da li postoje granice oralnog sexa u islamu?
PITANJE: Postovani brate, postavicu malo neugodna pitanja ali prije svega da pohvalim vas rad i trud, stalno posjecujem vasu stranicu i saznajem nesto novo. Posebno me raduje kad postavite nove odgovore jer tako i ja saznam nove stvari. I ja i moja hanuma se trudimo da sto vise primjenimo od islama (obavljamo namaze, ucimo Kur’an, ona je pokrivena …). Moje se pitanje tiče ponasanja u toku intimnih odnosa. Naime dok imamo odnos ona ne moze da osjeti uzitak ako joj ja ne…
drazim klitoris posto ja ne znam uvijek da potrefim a i to mi odvraca paznju i ometa me… moje prvo pitanje glasi je li njoj haram da to sama sebi radi dok ja imam sa njom odnos?
Drugo je li haram imati odnos dok se tusiras u kupatilu?
Trece je li haram staviti nesta na tijelo partnera (kao sto je cokolada ili slicno) i time poceti predigru?
Da vas Allah nagradi sto sirite znanje.
ODGOVOR:
Prema hadisu Poslanika s.a.v.s. zadovoljstvo treba da bude obostrano. Komentarišući hadis čuveni Gazalija u svom djelu «El-Ihja» rekao je: ‘Kada muškarac doživi orgazam, treba sačekati da i njegova žena također doživi orgazam, jer njen orgazam može doći mnogo sporije. Ako je on uzbudi i probudi njenu želju a onda je napusti, to će je povrijediti, i svaka razlika u njihovim orgazmima će zasigurno proizvesti osjećaj udaljenosti. Istovremeni orgazam bi za nju bio najugodniji, posebno zato što će njen muž biti zaokupljen svojim orgazmom i ona neće biti opterećena svojom stidljivošću.» (El-Ihja, 2/46)
Žena ima pravo na seksualno zadovoljstvo kao i muškarac i u tome nema nikakve razlike. Poslanik s.a.v.s. preporučuje da se ne prekida intimni odnos dok i žena ne doživi erekciju. Muž, radi kontinuiteta dobrog spolnog odnosa mora voditi računa da i žena osjeti zadovoljstvo spolnim odnosom, tj. da ga voli.
U kontekstu rečenog vašoj suprugi nije haram da sama drži i nadražuje svoj klitoris ako će to pomoći i jednom i drugom da dožive seksualno zadovoljstvo. Ali je svakako bolje da joj vi priuštite to zadovoljstvo kao što i ona vama to radi.
Što se tiče seksualnih tehnika, važno je reći da ne postoje nikakva pravila ili zakoni ni u predigri ni u samom odnosu. Jedini zakoni i pravila su oni koje su postavili sami partneri svojim zajedničkim, a vrlo često i prećutnim, sporazumom. Sve što pruža zadovoljstvo supružnicima ispravno je i primjereno; a sve što je i jednom i drugom neugodno, nije ispravno. Jedina granica kod ovog općeg pravila jeste šerijatsko pravilo koje zabranjuje prilazak ženi u analni otvor. Poslanik s.a.v.s. je rekao: „Allah neće ni pogledati čovjeka koji ima odnos sa svojom ženom u analni otvor.“ (En-Nesai i Ibn Hibban) U drugom hadisu rekao je: „Proklet je onaj ko ima odnos sa svojom ženom u analni otvor.“ (Ebu Davud) Ovo je prljava i nastrana pojava, bukvalno oponašanje životinja. Ona je oprečna načelima vjere, morala i veoma štetna po zdravlje.
Što se tiče metoda međusobne stimulacije u predigri, šerijat dozvoljava i mužu i ženi da vide, poljube, dotaknu, mirišu ili stimulišu bilo koji dio partnerovog tijela. Prema tome, oralni seks kako se naziva u ovome dijelu svijeta, dozvoljen je, jer ne postoji kur’ansko-hadiski tekst koji ga zabranjuje, niti se on suprotstavlja općim principima seksualnog odgoja. U osnovi stvari su dozvoljene sve dok se ne pojavi kur’ansko-hadiski tekst koji ih zabranjuje. Poslanik s.a.v.s. kaže da sve ono što nije spomenuto u kontekstu zabrane jeste milost Allaha prema svojim robovima. Sve što sam ovdje rekao odnosi se na legalno zasnovan brak i legalne bračne partnere. U svemu ovome osnovno je pravilo međusobno zadovoljstvo i fleksibilnost. Ako jedan od partnera ne voli određenu seksualnu radnju, onda onaj drugi treba da se ravna prema njegovim osjećanjima.
Drugo, ako supružnicima predstavlja zadovoljstvo zajedničko kupanje u istom kupatilu, oni to mogu učiniti bez ikakve šeriatske zapreke. Dozvoljava im se da jedno drugom pomažu pri kupanju. Aiša r.a. je rekla: “Kupala sam se sa Poslanikom a.s. iz iste posude u kojoj su nam se ruke preplitale, a on je stizao uzeti vodu prije mene, pa sam mu govorila: Ostavi i za mene, ostavi i meni! Bili smo obadvoje džunupi.” (Buhari i Muslim) Iz ovog hadisa se zaključuje da je dozvoljeno bračnom partneru da gleda u stidno mjesto svoga partnera.
Treće, dozvoljeno je supružnicima da stave na tijelo hranu i da je poslije toga ližu, ako im to predstavlja zadovoljstvo. Jednom riječju dozvoljeno je sve što će im učiniti seksualni život ljepšim, osim djela koje smo već spomenuli.
Na pitanja odgovorio mr. Senaid Zajimović
n-um.com