Vi ste ovdje
Home > Obrazovanje i odgoj > Kutak za ženu > Kako je jedna žena donijela revoluciju halal industriji u Kanadi

Kako je jedna žena donijela revoluciju halal industriji u Kanadi

Neke od velikih ideja trebaju samo jednu stvar: posvećenu osobu koja je spremna to iznijeti.

Takva jedna osoba je Salima Jiraj, osnivačica Halal Foodie i Halal Food festivala u Torontu. Salima je članica jedne od najvećih muslimanskih zajednica u Kanadi, i iskoristila je svoju hranu i marketing sposobnosti da dovede industriju halal hrane, koja se procjenjuje na milijarde dolara, u 21.stoljeće.

Čini se ozbiljnim, zar ne? Ne biste to rekli kada vidite Salimu i njen tim za koji se čini da se zabavljaju sa svojim brendom.
Ali je li sve zabava i proslavljanje? Teško! Dok traju pripreme za Halal Food festival u Kanadi, Salima i njen tim su u partnerstvu sa Islamskim centrom u Torontu (Muslim Welfare Center of Toronto), servisni centar koji nudi hranu ‘na točkovima’ i ima aktivnu banku hrane.

Kanadski Huffington Post donosi intervju sa ovom damom, Miss Halal Foodie:

ŠTA VAS JE POTAKNULO DA ZAPOČNETE HALAL FOODIE?

Prije dvije godine, nakon što sam rodila drugo dijete, željela sam uraditi nešto gdje ću iskoristiti iskustvo stečeno u marketing industriji, nešto da vratim dug zajednici i fokusiram se na nešto sa velikom pažnjom i strašću. Sve ove stvari su aludirale na halal hranu, pa sam nakon istraživanja pronašla sjajnu ciljnu skupinu koja do sada nije bila uslužena i odlučila pokrenuti web stranicu koja je fokusirana da odgovori potrebi za informacijama o halal hrani u Torontu. Moj plan je da se kreira centralno čvorište za halal hranu u Torontu i onda da se širimo na druge gradove u Kanadi. (Halal food Festival Toronto je prvi put održan 2013.godine)

salimaj_jivrajPOMAŽETE DA HALAL HRANA DOĐE U 21.STOLJEĆE. KAKO DRUŠTVENE MREŽE POMAŽU U RAZVOJU HALAL FOODIE-A?

Odluka da se fokusiramo na društvene mreže je bila potaknuta ekonomskim i strateškim razlozima. Društvene mreže nisu skupe, ali zahtijevaju vještinu da se provede na odgovarajući način. Koristeći i društvene mreže i optimiziranje pretraživača uspjeli smo da povećamo posjećenost stranice sa minimalnim investicijama, što je veliki bonus za mamu dvoje djece koja ima posao s punim radnim vremenom i malim početnim kapitalom. Nakon dvije godine vrijednog rada, konačno sam na nivou odakle mogu da dosegnem ono što sam zamislila…

Opširnije na portalu Halal magazin:

Kako je jedna žena donijela revoluciju halal industriji u Kanadi

 

Akos.ba pratite putem aplikacije za Android i društvenih mreža Facebook | Instagram | Twitter.

Top