Vi ste ovdje
Home > Ekonomija (Page 20)

Jeste li čuli za Ćejfere?

Ko  su ćejferi? Ćejferi su mladi ljudi koji znaju šta je ćeif te kojima je konzumiranje toplih napitaka dio svakodnevnog užitka. Aktivni  na društvenim mrežama, željni promjena na tržištu. Šta je njihov zadatak? Prvi put u historiji marketinškog tržišta, bh.kupci učestvuju u kreiranju koncepta imena, izgleda, sastava i himne budućeg ćejferskog proizovda. Pozivamo sve

Web stranice – digitalno lice uspješnog proizvoda

Sve veći broj firmi i u Bosni i Hercegovini se odlučuje da svoje proizvode, kao i samu firmu predstave putem vlastite web stranice. Prema istraživanju Agencije za statistiku BiH iz prošle godine 65,8% poduzeća sa deset i više zaposlenih od ukupnog broja posmatranih u istaživanju ima svoju web stranicu. Web stranica

Poučna priča za menadžere, lidere i radnike: Ko je maznuo moj sir?

Pitanja koja sebi možemo postaviti nakon čitanja ove kratke ali jako poučne basne (koja je sastavni dio stručne literature svakog menadžera) su mnogobrojna, a možemo ih razvrstati  prema smjeru kojem su upućene: - prema sebi - prema svojim ukućanima (bliža porodica) - poslovni saradnici, kolege - prijatelji, poznanici (socijalna mreža) - općenito naše društvo-grad-država. *** Nekada davno,

Sedam poruka za uspješan dan – sura Fatiha

Svi mi želimo imati uspješan dan. Naporno se trudimo da definišemo svoje interese i potencijal i da dobro upravljamo tim vrijednim luksuzom – vremenom. Postavljamo ciljeve i razvijamo strategije kako ih ostvariti. Međutim, treba da postavimo pitanje: da li su to planovi koji imaju za cilj postizanje Allahovog dž.š. zadovoljstva? Kakve ciljeve

Postepenost u promjenama

 Uzimajuci u obzir da svaka nagla promjena, bilo to na bolje ili na gore, destabilizira – mijenjanje bilo cega, posebice covjekovih navika, zahtjeva postovanje principa postepenosti. Promjenama je zagarantovana duga i sretna buducnost samo ako su iste uzele mjesto uz puno postovanje osobe koju zelimo mijenjati, a to podrazumijeva njeno temeljito

Sedamnaest izvora bereketa za uspješan dan

Ako bismo tražili neku islamsku definiciju produktivnosti, ona bi se vjerovatno mogla sažeti u riječi bereket ili blagoslov. Biti sposoban postići što više s malo sredstava, napraviti puno stvari u kratkom vremenu, i proizvesti puno toga uz malo napora, zasigurno je jedna velika blagodat od Allaha (Subhananhu we Te’ala). A ipak,

Cjeloživotno učenje kao moderni način obrazovanja

Piše: Bedrudin Brljavac Koncept cjeloživotnog učenja "Svako ko prestane da uči i obrazuje se već je ostario imao on 20 ili 80 godina" (Henri Ford). Današnju eru predstavljaju stalne ekonomske, socijalne i tehničko-tehnološke promjene i brza tranzicija društva gdje se komercijalni svijet i moderno tržište rada konstantno suočavaju sa novim izazovima i velikim brojem

Top