Vi ste ovdje
Home > Sport i zdravlje > Zdravlje > 5 znakova predijabetesa za koje svaka žena treba znati

5 znakova predijabetesa za koje svaka žena treba znati

Ako vam je nivo šećera u krvi 5.9 i niži sve je u redu, raspon od 5.7 do 6.4 predstavlja predijabetes ili mogućnost istog, a sve iznad 6.4 smatra se dijabetesom.

  1. Suha koža koja puca

Ako ste u stanju predijabetesa postoji mogućnost da vam koža bude suha, crvena i puca. Može vas svrbiti te možete slabo vidjeti i žilice. Također crne crtice na koži mogu ukazivati na to imate previše šećera u krvi.

  1. Giht

Vrsta artritisa koja se formira kada se mokraćna kiselina nakuplja u vašem tijelu i oblikuje kristale u zglobovima, tetivama i kostima. Ljudi koji boluju od gihta imaju veće šanse oboljeti od dijabetesa jer su obje bolesti povezane sa pretilošću.

  1. Zadebljana koža

Osjećate li da je vaša koža stisnuta i zadebljana? To se u početku događa na prstima ruku i nogu te se zatim širi na ostale dijelove tijela. Posljedica je toga kada šećer našteti krvnim žilama.

  1. Gubitak kose

Postoji niz uzroka koji mogu uzrokovati gubitak kose, uključujući lijekove, genetiku i stres, no također je povezan s otpornošću na inzulin, što je obilježje predijabetesa i dijabetesa tipa 2. Inzulinska rezistencija u osnovi znači da imate poteškoća s inzulinskim učinkom da biste preusmjerili šećer iz krvi u svoje stanice, tako da ćete imati visoku razinu šećera u krvi.

  1. Ekstremni umor

Iako je normalno da se povremeno osjećate malo umorno i slabo, nije normalno da se neprestano borite s time tokom dana. Problem bi mogao biti u otpornosti na inzulin jer ako šećer ostane u krvotoku ne ide u vaše stanice gdje se koristi za energiju.

Šta napraviti?

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA

Ako vam ljekar kaže da imate predijabetes, nemojte paničariti. Za početak gledajte što se nalazi na vašem tanjuru: slijedite mediteransku prehranu koja je puna povrća, ribe, mahunarki i zdravih masti. Također vježba bi trebala biti prioritet. Studija Sveučilišta Duke objavljena 2016. godine pokazala je da čak i umjereno intenzivno vježbanje, kao što je brzi hod, može smanjiti i stabilizirati šećer u krvi.

Kada napravite neke promjene u prehrani i tjelovježbi, vjerojatno će nestati višak kilograma – što je svakako dobra stvar. Godine 2013. studija Sveučilišta Johns Hopkins pokazala je da osobe s predijabetesom koje su u roku od šest mjeseci od dijagnosticiranja izgubile samo 10 posto tjelesne težine, smanjile su rizik od razvoja šećerne bolesti u roku od tri godine impresivnim 85 posto.

M.S.

http://ordinacija.vecernji.hr

Akos.ba pratite putem aplikacije za Android i društvenih mreža Facebook | Instagram | Twitter.

Top