Kakav je stav islama o ženama koje imitiraju muškarce i obrnuto?
Muhammed – alejhi’s-selam – je izjavio da žena ne smije nositi mušku, niti muškarac smije nositi žensku odjeću. On je prokleo muškarce koji imitiraju žene i žene koje imitiraju muškarce (El-Buhari i dr.). U vidove ovakve imitacije spadaju način govora, način hoda, odijevanja i sl. Zlo ovakvog ponašanja, koje šteti i životu pojedinca i društvu, u tome je što se u njemu krije izlazak iz okvira prirodnog instinkta (el-fitre) i pobuna protiv prirodnoga poretka. Prema ovom poretku, postoje muškarci i žene, i svaki od ova dva spola ima svoje karakteristike po kojima se razlikuje od drugoga spola. Međutim, ako muškarci postanu feminizirani, tj. nalik na žene, a žene nalik na muškarce, ovaj prirodni poredak će biti poremećen i on će se raspasti.
Od onih koje su prokleli Allah dželle šanuhu i meleci Njegovi i koji su prokleti i na dunjaluku i na ahiretu, Resulullah – alejhi’s-selam – spomenuo je onoga koga je Allah dželle šanuhu stvorio muškarcem ali je on postao feminiziran imitirajući žene, i onu koju je On stvorio ženom a ona postala maskulinizirana imitirajući muškarce. Stoga je Božiji Poslanik – alejhi’s-selam – zabranio muškarcima da nose žutu odjeću (op. prev). Muslim u svome Sahihu prenosi da je hazreti Alija kazao: „Božiji Poslanik – alejhi’s-selam – mi je zabranio da nosim zlatni prsten, svilenu i žutu odjeću!“
Muslim također, preko Ibni Amra, prenosi jedan hadis u kojem se kaže: – Božiji Poslanik – alejhi’s-selam – me vidio kako nosim dvije žute haljinke i rekao mi: „Tako se odijevaju nevjernici! Ne nosi takve haljine!“
Poglavlje iz knjige „HALAL I HARAM U ISLAMU”, dr. Jusuf El-Karadavi, Izdavač: Ljiljan, Sarajevo, 1997. godina akos.ba