Vi ste ovdje
Home > Vijesti > Vijesti iz svijeta > Zilzar.com – islamska verzija Amazona

Zilzar.com – islamska verzija Amazona

Malezijski premijer je nedavno otvorio website zilzar.com. Ovaj website je u suštini nova globalna platforma za tržište muslimanskog načina života.Već je nazvan islamskom verzijom Amazona i ima za cilj da se uključi u muslimansko tržište koje je vrijedno trilione američkih dolara.
Website je pokrenut u toku desetog svjetskog islamskog ekonomskog foruma u Dubaiju.Primarni cilj ovog sajta je da sadrži opširno e-znanje, sadržaj i informacije za svoje korisnike, koji uključuju kupce i prodavače, te da kreira platformu za biznis poduzetnicima i potrošačima.Proizvodi na sajtu se kreću od tespiha i elektronskih Kur'ana, pa do hidžaba, filmova itd.Prema ovom novoosnovanom sajtu, zilzar.com je „elektronsko poslovanje (B2B – business-to-business), poslovanje sa krajnjim korisnicima (B2C – business-to-customer), sadržaj, zajednica i transakcijaska platforma tržištu, za muslimanski način života, vrijednom preko 2.5 triliona američkih dolara, koje se sastoji od osam polja:

  • halal proizvodi – 1.08 triliona američkih dolara,
  • islamske finansije – 1.5 triliona američkih dolara,
  • odjeća – 224 biliona američkih dolara,
  • mediji i rekreacija – 151 bilion američkih dolara,
  • muslimanski turizam – 140 biliona američkih dolara,
  • farmaceutika – 70 biliona američkih dolara,
  • kozmetika – 23 biliona američkih dolara,
  • logistika – 15 biliona američkih dolara.“

Izvršni direktori su identifikovali problem za ciljano tržište te su zbog toga osnovali ovaj website. Ovaj website omogućava velikom broju malih ili srednjih halal preduzeća da uđu na tržište, što je prethodno bilo veliki problem. Sve dok su preduzeća vjerodostojna i posjeduju Halal certifikat, dozvoljeno im je da se pridruže ovoj sajtu – jedino pravilo je da se moraju prilagoditi islamskim zakonima u kojima između ostalog stoji i sljedeće:  „Besplatni i ogromni digitalni izlozi na nevjerovatnoj platformi sadrže ažurirane informacije kako bi se što bolje razumjelo tržište i kako bi se pronašla efikasna poslovna prilika, te kako bi se besplatno komuniciralo sa potencijalnim kupcima u svrhu realizacije eventualnih transakcija.
“Jedina konkurecija Zilzaru je Alibaba. Međutim, izvršni direktor Rushdi Siddidui se ne osjeća ugroženo, te predviđa da će u roku od tri mjeseca Zilzar imati više Halal dobavljača od njih. Također je rekao sljedeće, „Idem za njihovim dobavljačima. Mi želimo da uzdrmamo tržište. Ovo se odnosi na osnaživanje našeg odnosa sa kupcima i kreiranja zaposlenja – ljudi sada mogu prodavati svoje vlastite proizvode. Tehnologija je naš veliki saradnik. Sadaka nije pomogla muslimanima da uđu na tržište.
Pokušavao sam da ih nahranim – sada ih učim da pecaju.“Zilzar je sklopio partnerstvo sa MasterCard-om kako bi kupcima i prodavačima omogućio usluge platnog prometa, nudeći im sigurnost, povjerenje i razne pogodnosti na tržištu.Riječ „Zilzar“ na arapskom jeziku znači „zemljotres“.
Kompanija je prognozirala da će do 2018 godine dostići vrijednost od oko 2.5 triliona američkih dolara.

Autor: Sejal PatelIzvor: retailgazette.co.uk
Za Akos.ba preveo: Eldin Hota

Akos.ba pratite putem aplikacije za Android i društvenih mreža Facebook | Instagram | Twitter.

Top