Vi ste ovdje
Home > Ekonomija > Vispak u novembru povećao prodaju čaja za 100% u odnosu na isti mjesec prošle godine

Vispak u novembru povećao prodaju čaja za 100% u odnosu na isti mjesec prošle godine

Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak d.d. Visoko nedavno je na tržište plasirala četiri nova okusa čaja. Tako je “Vispakov svijet čaja” u osvježenim pakovanjima svoje ranije poznate “sehare” dodatno obogaćen okusima jabuke i cimeta, maline i vanilije, mente i limuna, i zove.

“Uspješno smo proveli projekat redizajniranja pakovanja i repozicioniranja na tržištu kompletnog proizvodnog programa čajeva. Naše čajeve smo pozicionirali u sve najgledanije tv termine, a marktenišku kampanju smo osvježili posebno dizajniranom policom na prodajnom mjestu. Ovo je rezultiralo povećanjem prodaje, tako da smo u novembru ove godine imali veću realizaciju za 105% u odnosu na isti mjesec lani. Ljubitelji čaja i trenutaka koje žele posvetiti samo sebi, su veoma zadovoljni kvalitetom novih čajeva, tako da je Vispakova sehara osvježena u pravom trenutku”, riječi su brand menadžerice u kompaniji Vispak d.d. Visoko, Nine Bijedić – Mujanović.

Svi Vispakovi biljni čajevi kao što su menta, kamilica, šipak, majčina dušica, zeleni, crni, hibiskus, su 100% prirodni i bez dodatnih pospješivača ukusa i mirisa, dok su voćni osvježavajući čajevi obogaćeni kvalitetnim aromama.

Vispakovi čajevi su certificirani HACCP i HALAL certifikatima, što potvrđuje potpunu ispravnost svih korištenih sirovina, kao i samog procesa proizvodnje.

Tradicija odabira najkvalitetnijih sastojaka i pakovanja čaja u Vispaku datira još od 1977. godine.

Akos.ba

Akos.ba pratite putem aplikacije za Android i društvenih mreža Facebook | Instagram | Twitter.

Top