Vi ste ovdje
Home > Ekonomija > Uspjeh Zlatne džezve na tržištu Slovenije: Rast prodaje 55 %

Uspjeh Zlatne džezve na tržištu Slovenije: Rast prodaje 55 %

Zanimljivo je da uz Zlatnu džezvu kao brand koji predvodi uspjeh, i ostatak asortimana Vispaka, kao i AS GROUP, kao što su Klasovi somuni, Sprindove pice, Stampi krem, i drugi, bilježe rast na ovom tržištu.

“U prethodnih mjesec dana u Sloveniji smo uspješno proveli kampanju ”Ponos Bosne i Hercegovine” kroz koju smo prezentovali Zlatnu džezvu – bosansku kafu i ostale proizvode iz Bosne i Hercegovine, kao što su Tops, Bosanski lokum, Klas somune, i druge. Zlatna džezva je bila brand lider koji je nosio cijelu kampanju. U saradnji sa maloprodajnim lancima Interšpar, Mercator, i sa trgovinama Kea, organizovana je izložba Guinnessove džezve, uz degustaciju bosanske kafe. Priređen je i kulturno-umjetnički program u suradnji sa KUD-ovima iz Slovenije koji baštine folklorno nasljeđe naših naroda. Reakcije slovenskih potrošača bile su sjajne i vjerovatno ćemo sve skupa ponoviti krajem ove ili početkom iduće godine”, izjavio je Armin Hodžić rukovodilac prodaje i marketinga u kompaniji Vispak d.d. Visoko.

Rast prodaje Zlatne džezve i ostalog asortimana AS GROUP na slovenskom tržištu je kontinuiran u posljednje četiri godine, a unaprijeđen je marketing ulaganjima u ovo tržište, kao i stalnim radom kako naših partnera u Sloveniji, tako i timova profesionalaca zaduženih za širenje na nova tržišta, ističu u kompaniji Vispak iz Visokog.

Ipak Vispak!

Akos.ba pratite putem aplikacije za Android i društvenih mreža Facebook | Instagram | Twitter.

Top