Vi ste ovdje
Home > Vijesti > Vijesti iz zemlje > Učenici novogradskih škola posjetili Memorijalni centar Srebrenica – Potočari

Učenici novogradskih škola posjetili Memorijalni centar Srebrenica – Potočari

Oko hiljadu i stotinu šezedeset učenika osnovnih škola s područja općine Novi Grad Sarajevo u pratnji direktora i nastavnika, sa predstavnicima Službe za obrazovanje, kulturu i sport Općine Novi Grad, 19. i 20. novembra, posjetilo je Memorijalni centar Srebrenica – Potočari i mezarje, gdje su odali počast žrtvama genocida počinjenog u julu 1995. godine.

Posjeta je organizirana u saradnji Općine Novi Grad Sarajevo i osnovnih škola, a projekat se realizirao u skladu sa godišnjim programima rada općinske službe i novogradskih osnovnih škola. Cilj je upoznati učenike sa događajima vezanim za period agresije na našu zemlju i genocid počinjen nad stanovnicima Srebrenice.

Djeca su obišla mezarje u Potočarima, a potom je održan historijski čas o onome što se dešavalo u Srebrenici u proteklom ratu i masovnim stradanjima Srebreničana u julu 1995. godine. Nakon historijskog časa praćenog filmskom projekcijom obišli su muzej, gdje su pogledali stalnu postavku izložbe “Srebrenički genocid – neuspjeh Međunarodne zajednice”, koja kroz 26 prostorija hronološki opisuje život tokom rata u Srebrenici, genocid i posljedice genocida počinjenog u ovom bh. gradiću.

Također su obišli i spomen – sobu u kojoj su izložene slike predmeta pronađenih u masovnim grobnicama, gdje su mogli vidjeti upaljače, kutije za duhan, ključeve, albume fotografija i druge lične predmete koji se nalaze među stvarima koje su tokom zadnjih godina nađene u masovnim grobnicama, a identificirali su ih stručnjaci iz Međunarodne komisije za nestale osobe (ICMP). Te lične sitnice ubijenih odraslih muškaraca i dječaka približavaju njihovu sudbinu koja ih je zadesila u julu 1995. godine, kada je mučki ubijeno više od 8.000 Bošnjaka – odraslih muškaraca i dječaka.

Akos.ba

Akos.ba pratite putem aplikacije za Android i društvenih mreža Facebook | Instagram | Twitter.

Top