Ekonomija

Tuzla: Promocija brašna Mlina Ljubače u novoj ambalaži

Prehrambena industrija Mlin i Pekara Ljubače d.d. Tuzla upriličila je jučer nesvakidašnju promociju brašna u novoj, redizajniranoj ambalaži u objektu Bingo u tuzlanskom naselju Sjenjak. Promoteri odjeveni u narodnu nošnju častili su kupce i slučajne prolaznike pitama, pecivima i kolačima, pripremljenim upravo brašnom iz Mlina Ljubače, a organizirana je i mini nagradna igra u kojoj je pet najsretnijih učesnika nagrađeno sa 25 kilograma brašna T-500.

„Univerzalno brašno T-500 u pakovanju od pet i 25 kilograma, te T-710 u pakovanju od 25 kilograma, odnedavno na tržište plasiramo u novoj, redizajniranoj ambalaži. Prve reakcije potrošača na ovu promjenu su veoma pozitivne, jer smo na pakovanjima istakli tradicionalne motive na savremen način. Novi dizajn dolazi u vrijeme povećane potražnje za brašnom Mlina Ljubače.

Naime, novim načinom distribucije ljubačko brašno nije više dostupno samo na Regiji Tuzla, nego na teritoriji cijele BiH. Zahvaljujući tome, ali i kontinuiranom kvalitetu brašna, ove godine bilježimo trostruko veću prodaju u odnosu na 2014. godinu. Nabavljamo najkvalitetniju pšenicu i proizvodimo brašno pod budnim okom vrhunskih tehnologa. Potrošači prepoznaju taj kvalitet i ukazuju nam povjerenje, a rezultat je veća proizvodnja. A svi znamo koliko je značajan rast proizvodnje u trenutnoj ekonomskoj situaciji u BiH“, rekao je Nermin Karić, direktor Mlina i Pekare Ljubače.

Tehnolog Mlina i Pekare Ljubače Alma Lugavić objasnila je proizvodni proces univerzalnog ljubačkog brašna, te naglasila da svi proizvodi imaju međunarodno priznate certifikate kvaliteta, kao što su ISO, HACCP i Halal..

„Želimo biti u korak sa vremenom. Pratimo trendove i potrošačke navike, pa uz T-500 i T-710 planiramo tržištu ponuditi još dva tipa brašna, T-400 i T-850. Svjesni smo da dosta domaćinstava u BiH koristi brašno u manjim pakovanjima, i sigurno je da ćemo i na zahtjev tržišta adekvatno odgovoriti. Uskoro, tačnije početkom 2016. godine ćemo obogatiti svoj asortiman i na tržište plasirati sve tipove brašna u pakovanjima od 1, 2 i 5 kilograma“, otkriva Nermin Karić, direktor MIP Ljubače.

U kompaniji Mlin i Pekara Ljubače, koja od februara 2014. godine posluje u sastavu AS GROUP, na ovome neće stati, pa je u toku redizajn ambalaže pšeničnog integralnog brašna.

„Ovo je proizvod na koji smo posebno ponosni, kako zbog njegovog vrhunskog kvaliteta, tako i zbog samog načina proizvodnje – tradicionalni način meljave preko vodeničkih mlinova jedinstven na ovim prostorima“, istakla je Alma Lugavić, tehnolog MIP Ljubače.

O kvaliteti ljubačkog brašna govorio je Nedžad Glumčević, predstavnik pekare Klas Srebrenik, koja već dugi niz godina koristi ovo brašno.

„Vjerni smo potrošači ljubačkog brašna, jer smo zadovoljni kvalitetom i cijenom. Posebno mi je drago što se Mlin i Pekara Ljubače, nakon nekoliko godina stagnacije, vraća na tržište u tradicionalnom duhu i svom punom kapacitetu“, rekao je Glumčević.

Promocija u hipermarketu Bingo Sjenjak zajednički je projekat i nastavak uspješne saradnje Mlina i Pekare Ljubače, najvećeg domaćeg trgovačkog lanca Bingo i lidera u proizvodnji hrane AS GROUP, a u čijem sastavu posluje MIP Ljubače. Zajednički cilj je jačanje domaće proizvodnje i promocija domaćih proizvoda.

„Brašno Mlina Ljubače je tradicionalni proizvod poznat ne samo na tuzlanskoj regiji nego i šire. Bingo podržava koncept „Kupujmo kvalitetno, kupujmo domaće“ i uvijek stojimo uz naše partnere kada su u pitanju ovakvi projekti. Ipak je na kupcima da odluče, a promocija i degustacija će im umnogome pomoći u tome“, rekla je Tatjana Paunoski, rukovodilac marketinga Bingo Tuzla.

Na promociji ljubačkog brašna zatekao se i premijer Tuzlanskog kantona, Bego Gutić, iskazavši tako podršku domaćim kompanijama i općenito konceptu „Kupujmo domaće“.

Akos.ba

Povezani članci

Back to top button