Vi ste ovdje
Home > Ekonomija > Liderstvo i menadžment > Šest načina da psihički ojačate kada vam je to najpotrebnije!

Šest načina da psihički ojačate kada vam je to najpotrebnije!

Kada stres i svakodnevni problemi s kojima se suočavamo počnu uzimati svoj danak, postoje male stvari koje možemo uraditi, a koje nam omoguće da napravimo pauzu i poboljšamo naše cjelokupno blagostanje

Sljedeće prakse podupiru naučna istraživanja, a mogu vam pomoći da se vrlo brzo osjećate bolje.

Izrazite zahvalnost

Istraživanja pokazuju da izražavanje zahvalnosti zbog onoga što imate ili nekome ko je nešto učinio za vas ima vrlo pozitivan utjecaj na vaše mentalno blagostanje. Zahvalnost ne samo da će učiniti da se osjećate bolje i optimističnije već će povećati i osjećaj empatiju, a ako je izražena prijatelju ili članu porodice, učinit će da se i oni osjećaju bolje.

Smijte se

Obično se kaže da je smijeh lijek koji vam trenutno može pomoći da se osjećate bolje. Smijeh može povećati razinu energije i teško da ćete osjećati stres dok se smijete. Čak i osmijeh može imati efekta.

Napravite pauzu

Odmaranje od svakodnevnih briga (vježbanje, čitanje knjige, odlazak u kupovinu, odlazak na produženi vikend i slično) može vam pomoći da eliminirate stres. Ključni element je da zaista “napravite pauzu”, a ne da sjedite i razmišljate o stvarima koje trebate obaviti i načinima na koje ih trebate obaviti.

Posjetite nekoga kome ste potrebni

Biti podrška prijateljima i, općenito, osobama do kojih vam je stalo kada se ne osjećaju najbolje (bolest, lični problemi i slično) ne samo da će njima biti od pomoći već će poboljšati i vaš blagostanje, kako kroz zajedničko druženje tako i kroz spoznaju da ste uz nekoga ko prolazi kroz teško razdoblje.

Provodite kvalitetno vrijeme sa onima koji su vam najvažniji

Ništa nije tako korisno kao kvalitetno provedeno vrijeme s nekim koga volite. Bilo da je to romantična večera s supružnikom, odlazak u šetnju s djecom, prisjećanje sretnih trenutaka s porodicom ili druženje s prijateljima, ove intenzivne, fokusirane interakcije dovode do stvaranja pozitivnih uspomena koje će vam ubuduće pomoći da prebrodite teške trenutke, piše portal Atma.

Akos.ba

Akos.ba pratite putem aplikacije za Android i društvenih mreža Facebook | Instagram | Twitter.

Top