Vi ste ovdje
Home > Ekonomija > Rezultati kampanje “Halal friendly Hrvatska” – povećanje broja gostiju sa halal tržista za 40%

Rezultati kampanje “Halal friendly Hrvatska” – povećanje broja gostiju sa halal tržista za 40%

Hrvatska je postala “halal friendly” destinacija. Sa 23 certificirana ugostiteljska objekta i 7 turističkih agencija Hrvatska gostima s halal tržišta i svima onima koji to zahtijevaju zaista može ponuditi vrhunsku uslugu prilagođenu njihovim specifičnim potrebama.

”Hrvatska ima mnogo za ponuditi, očuvana priroda, kvalitetna hrana, ugodna klima no prije svega sigurnost aduti su kojima možemo itekako može konkurirati na dalekim halal tržištima.” rekao je rukovoditelj centra, Aldin Dugonjić.

Da se zaista isplati potvrđuju i zagrebački hotelijeri nositelji halal certifikata koji bilježe porast broja noćenja za 4% i 6% u godini dana. Među njima je i hotel Westin koji će iduće 2016. godine biti domaćin i prvog halal turističkog kongresa koji će se održati povodom proslave 100 godišnjice institucionalnog priznanja Islama u Hrvatskoj.

Prema izvještaju Hine porast dolazaka gostiju iz Katara, Maroka, Tunisa, Ujedinjenih Arapskih Emirata, Indije i drugih zemalja je 40 posto.

halal.hr

Akos.ba pratite putem aplikacije za Android i društvenih mreža Facebook | Instagram | Twitter.

Top