Vi ste ovdje
Home > Ekonomija > Regionalni uspjeh jednog od najvećih bh. brandova: Vispakova Zlatna džezva osvaja tržište Slovenije

Regionalni uspjeh jednog od najvećih bh. brandova: Vispakova Zlatna džezva osvaja tržište Slovenije

 Vispakova Zlatna džezva u posljednjih je godinu dana napravila veliki uspjeh na tržištu Slovenije

Prodaja Zlatne džezve na ovom tržištu povećana je tri puta, sa prisustvom u 500 prodajnih objekata. Danas je u Ljubljani održana promocija sa Vispakovom najvećom džezvom na svijetu i Enisom Bešlagićem, a povodom ulaska Zlatne džezve u prodajni lanac Interspar u ovoj zemlji.

Nakon Mercatora u koji je Zlatna džezva ušla prošlog ljeta, Vispakova bosanska kafa danas se nalazi u prodaji u tržnim lancima u Sloveniji kao što su Interspar, Jagros, Leclerk, Tuš, itd.

– Slovenci jednostavno vole Bosnu, a tako i bosansku kafu. Nisu jedini. Ko god je probao našu Zlatnu džezvu tražio je još. Idemo dalje, nadamo se da ćemo uskoro ispuniti naš cilj, tj. ući sa Zlatnom džezvom u svaki prodajni objekat u Sloveniji, navode u bosanskohercegovačkoj kompaniji Vispak d.d. Visoko.

Ovih dana u toku je kampanja Zlatne džezve u Intersparovim hipermarketima u Ljubljani, Celju, Kopru i Mariboru. U okviru promocije svi posjetioci Interspara su probali bosansku kafu iz Vispakove najveće džezve na svijetu u društvu sa Enisom Bešlagićem, zaštitnim licem brandova AS GROUP. Promociji je prisustvovao i ambasador Bosne i Hercegovine u Republici Sloveniji, Željko Jerkić.

Inače, prvi regionalni uspjeh Zlatna džezva je napravila u Hrvatskoj prošle godine, gdje se ovaj popularni bh. brand može pronaći u 1.000 prodajnih objekata i u kojoj se poslije BiH i SAD-a popije najviše bosanske kafe, Zlatne džezve.

Ipak Vispak!

Akos.ba

Akos.ba pratite putem aplikacije za Android i društvenih mreža Facebook | Instagram | Twitter.

Top