U Fokusu

Pozitivna energija iz Tuzle se širi: “Dignimo Agrokomerc po uzoru na Ditu”

Inicijativa Dignimo Agrokomerc po uzoru na Ditu na Facebooku već za četiri dana ima preko 4 000 lajkova

 

Na društvenoj mreži Facebook se pojavila inicijtiva za dizanje krajiškog privrednog giganta Agrokomerca, po uzoru na uspjeh radnika tuzlanske Dite i nesebičnog doprinosa bh. građana

Ovih dana se cijela Tuzla, ali i Bosna i Hercegovina, ujedinila kako bi pomogli ustrajnim radnicima Dite da podignu ovo preduzeće na noge i pokrenu proizvodnju. Svako na svoj način, privrednici, umjetnici, dizajneri, dali su nesebičan doprinos promociji, a bh. građani su odgovorili kupovinom  isključivo ditinih proizvoda

Inicijativa Dignimo Agrokomerc po uzoru na Ditu poziva sve Krajišnike, kao i Bosance i Hercegovce da, po uzoru na tuzlake i radnike Dite, daju svoj doprinos i zajdničkim akcijama dignu Agrokomerc iz pepela.

Agrokomerc je u bivšoj SFRJ bio jedan od prehrambenih giganata i najvećih kombinata. Upošljavano je 70-tih oko 13 000 radnika.

Do 1986. Agrokomerc je proizvodio godišnje 196 miliona jaja i 8870 tona mesa. Pored toga proizvodio je: đemove, paštete, marmelade, kekse i sl.

Raspolagao je sa 523 peradarske farme koje su bile rasprostranjene na oko 600 km2. Imao je i građevinsku kao i transportnu operativu. U godinama između 1982. i 1986. godišnja stopa rasta proizvodnje iznosila je 10%. Agrokomerc je izvozio robu širom Evrope. Uz dozvolu JNA nudio je svoje proizvode članicama NATO-a.

– Molimo sve ljude dobre volje da podijele ovu stranicu i bar na taj način doprinesu buđenju svijesti građana da je sve moguće kad se složni ljudi udruže. To su nam najbolje pokazali složni radnici dite koji su uvidjeli da je to jedini način za uspjeh i da jedino sami sebi mogu pomoći. Ako i vi dijelite ovu ideju i mislite da je moguće Agrokomerc dići iz pepela (oživjeti krajiškog diva) PODIJELITE OVU STRANICU – neka proradi Bosanski inat!, stoji na stranici Dignimo Agrokomerc po uzoru na Ditu, piše portal ABC.ba.

Tops se vratio!

Prije par godina svjedočili smo povratku jednog od najznačajnijeg Agrokomercovog brenda Topsa u čiju proizvodnju je investirala sarajevska kompanija Gadžo komerc. Odlučnost investitora u praćenju savremenih trendova kvalitete je nedavno dobijanje halal certifikata za Tops i čokolade.

Svoju podršku Topsu možete realizovati lajkom na službenu Facebook stranicu:

  TOPS

 

Ovdje se želimo kratko zadržati i na proizvodnji jaja. Kao što je već u tekstu navedeno Agrokomerc je u svojim najboljim godinama proizvodio 196 miliona jaja godišnje. Prema zvaničnim podacima u 2014. godini smo uvezli jaja u vrijednosti od 3.907.228 KM, izvoz je bio u iznosu od 5.815.867 KM. (detaljnije izvještaj možete pročitati ovdje

 

Od najvećih domaćih proizvođača jaja u Bosni i Hercegovini istuču se Firma Agreks d.o.o. Donji Žabar sa godišnjom proizvodnjom od 70 do 90 miliona komada jaja i firma Posavina-Koka iz Orašja sa 40 miliona komada jaja godišnje.

Ovi podaci jasno pokazuju da na domaćem tržištu ima dovoljno prostora za vraćanje proizvodnje jaja u Agrokomercu na količine iz zlatnih vremena.

U svom tekstu na portalu Al Jazeere sam “naslutio” ovakvo širenje pozitivne energije iz Dite. 

Građani, sad ste vi na potezu! Radnici Dite, Agrokomerca i drugih domaćih kompanija su zaslužili našu podršku.

Dita, Agrokomerc, ko je treći?

 

Piše: Voloder Sanadin, urednik portala Akos.ba

 

Povezani članci

Back to top button