Prikaz knjige “Savremene muslimanske dileme”

Krajem mjeseca maja 2015. godine iz štampe je izašla nova knjiga u izdanju Centra za napredne studije i Centra za dijalog-Vesatijja pod nazivomSavremene muslimanske dileme

Publikacija, ustvari, predstavlja zbirku tekstova različitih autora koji tretiraju širok spektar tema naznačenih u podnaslovu knjige: pluralizam, ljudska prava, demokratija, pravda, džihad, ekstremizam, terorizam. Priređivači ovog izdanja su Ahmet Alibašić i Muhamed Jusić.

Ova kolekcija je pokušaj da se makar djelimično odgovori na izazov islamskog ekstremizma kroz nuđenje alternativnih pogleda. Ovdje smo sakupili dio odgovora na teološke i društveno-političke argumente muslimanskih ekstremista i militanata a koji mogu pomoći da se razumiju greške tih tumačenja. Autori tekstova su različitih geografskih, obrazovnih, institucionalnih i orijentacionih pozadina. Neki su poznati liberalni muslimani, drugi su predstavnici islamskog centra, treći su konzervativni, dok su četvrti ‘pokajnici’ koji su shvatili zabludu pretjerivanja u vjeri i odlučili javno progovoriti protiv projekta u kome su nekad i sami učestvovali.

Ovakav izbor autora načinili smo u nadi da će neko od njih biti dovoljno autoritativan za naše čitaoce. Svi oni šalju istu antiekstremističku poruku polazeći sa različitih pozicija. Uglavnom je riječ o savremenim autoritetima islamske misli, dok smo manji broj tekstova preuzeli od klasičnih mislilaca. Ova publikacija doprinosi širem cilju sprječavanja radikalizacije muslimana kroz osiguravanje lahkog i brzog pristupa odgovorima koji rasvjetljavaju greške ekstremističke argumentacije.

Knjigu u PDF formatu u cjelosti možete preuzeti ovdje:

PREUZMITE DOKUMENT (format: PDF, veličina: 1.78MB)

cns.ba