Prikaz knjige: Bonton kod muslimana

Poštovani čitaoci, obavještavamo Vas da je iz štampe izašla nova knjiga pod nazivom ”BONTON KOD MUSLIMANA”. Autor knjige je profesor Admir Iković, aktivni saradnik našeg portala.

Knjiga na veoma jednostavan i prijemčljiv način pojašnjava suštinu i bit islamskog odgoja, te se kroz svojih 88 stranica dotiče i nekolicine tema fikhske prirode putem kojih autor čitaoce podsjeća na bitne životne preporuke Allahovog Poslanika, s.a.v.s.

Knjiga je namjenjena svim uzrastima. Ona može poslužiti i kao kraći priručnik predavačima etike, kulture religija, vjeronauke, te imamima u njihovom mektepskom i džematskom da’vetskom angažmanu.

Knjigu po cijeni od 5 KM trenutno možete nabaviti u SARAJEVU, i to u knjižari ”Grabus” (Baščaršija, pored Begove džamije, preko puta Sahat-kule 061 757 652), te u udruženju ”Svitanje” (ul. Sagrdžije 43.,  iznad FIN-a), kao i u Jablanici (061 346 592 Meho) i Konjicu (061 719 520 Amer).

Svi zainteresirani čitaoci knjigu također mogu naručiti i kod autora pozivom na broj 062 563 698 ( isporuka poštom, sistemom pouzeća – 5 KM + poštarina).

“IMAJ ZNANJE ZA CILJ. AKO POSTANEŠ SIROMAH ONO ĆE BITI TVOJE BOGATSTVO, A AKO BUDEŠ BOGAT ONO ĆE BITI TVOJ UKRAS”

Arapska narodna izreka

UVOD

Islam kao vjera propisana od Veličanstvenog Zakonodavca, Allaha Uzvišenog, bila je kontinuirano objavljivana svim ranijim vjerovjesnicima i poslanicima s ciljem njihove upute, te davanja bitnih životnih smjernica ljudskom rodu na Zemlji. Vjerovjesnici i poslanici su objave koje su primali vjerodostojno i dosljedno prenosili svojim narodima, a propise koji su s tom objavom dolazili, nastojali su striktno primijeniti u svojim životima i sa svojim sunarodnicima. Na tom putu nailazili su na razne prepreke koje su čvrstinom svoje vjere i ubjeđenja, savlađivali i ostajali čvrsti na braniku Istine, to jest objave i zakona koji im je uzvišena vjera propisivala.

I posljednji Allahov poslanik, Muhammed s.a.v.s. je, kao i ostali resuli, bio počašćen časnom objavom i veličanstvenim zakonom, propisanim sa ciljem da donese sreću, blagostanje i mir ljudskom rodu na Zemlji. Taj veličanstveni zakon propisan Kur’anom na najljepši mogući način Allahov Poslanik je, zajedno sa svojim ashabima, sprovodio u praksu, time pokazujući generacijama koje su dolazile iza njega, kako je božanski zakon i ustav sprovodiv na Zemlji, i koje su blagodati i koristi onima koji ga prakticiraju nadajući se Allahovom zadovoljstvu, Njegovom oprostu i najljepšoj i najpotpunijoj nagradi na budućem svijetu.

Ova knjiga ima za cilj da čitaocima na vrlo lahak i jednostavan način približi propise vjere i omili sunnet Muhammeda s.a.v.s. kao našeg najvećeg i najčestitijeg uzora u moru drugih ”uzora” koji nam se danas svakodnevno nude. U ovom kratkom i konciznom ”bontonu” spomenuti su najvažniji detalji koje jedan čitalac treba znati kad su u pitanju pravila i propisi ponašanja jednog muslimana.

Neka ovaj kraći sadržaj o bontonu bude moj mali doprinos ovoj veoma bitnoj životnoj oblasti na koju prvenstveno ukazuje Časni Kur’an i plemeniti sunnet.

Autor