Vi ste ovdje
Home > Ekonomija > Kupujmo domaće i halal > Ogromne šanse za razvoj ekonomije: Regija u utrci za halal tržišta

Ogromne šanse za razvoj ekonomije: Regija u utrci za halal tržišta

Halal certificirane kompanije u Hrvatskoj posebnu šansu vide u tržištu Evropske uniji [Al Jazeera]

Halal proizvodi iz BiH i Hrvatske sve se bolje nose u konkurenciji sa najvećim svjetskim proizvođačima hrane.

 

Piše: Fahrudin Smailović

Bosanskohercegovačka grupacija AS Group nedavno je postigla ugovor o saradnji sa uglednim distributerom halal hrane iz Moskve.

Ovaj ugovor omogućit će prodaju i distribuciju proizvoda kompanija Klas d.d. Sarajevo, Vispak d.d. Visoko i As Jelah na tržištu Rusije, Bjelorusije, Kazahstana i Ukrajine, koje broji skoro 220 miliona stanovnika.

Prema riječima Rusmira Hrvića, direktora Klasa d.d., ova kompanije trenutno radi na registraciji kompanije za izvoz na tržište Ruske Federacije, kako bi i formalno ispunili uvjete potrebne za to tržište.

IZVOZ U 22 ZEMLJE

 

Klas d.d. izvozi u 22 zemlje, na četiri kontinenta. Godišnji izvoz je dosegao vrijednost od gotovo 20 miliona KM (10 miliona eura). Najznačajnija tržišta na koja ova kompanija izvozi su SAD, Hrvatska, Crna Gora, Australija, Srbija, Danska, Švedska, Austrija, Njemačka te zemlje Zaljeva.

“Okončanje kompletnih procedura potrebnih za izvoz na tržište Ruske Federacije se očekuje u idućih 60 do 90 dana. Potrebno je prilagoditi proizvode i ambalažu standardima plasmana i prodaje za ovo tržište. Riječ je prije svega o standardima deklaracije proizvoda, a koji se najviše odnose na jezik i obilježja”, kazao je Hrvić za Al Jazeeru.

Ogromne šanse

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA

Hrvić je istakao da se ta bh. kompanija sve češće natječe i pobjeđuje u konkurenciji sa najvećim svjetskim proizvođačima hrane.

“Značaj izvoza na pomenuta tržišta je nemjerljiv, jer direktno i indirektno uključuje veliki broj domaćih firmi i kooperanata. Riječ je zapravo o velikom broju domaćih dobavljača za potrebe kompanija AS Group”, dodao je on.


Hrvić: Kupci pozitivno reaguju na ono što se
može nazvati bh. kulinarskim nasljeđem

Prema Hrvićevim riječima, kupci pozitivno reagiraju na bosansku kafu Zlatna džezva, program “Bosanske kuhinje”, Klasov Zlatni puder, Bosanski lokum, zatim vodu Oaza za koju je kupac iz Rusije pokazao veliki interes, kao i konditorski asortiman brandova AS, Master i Kent.

Saradnja sa državom

Ministarstva i državne institucije BiH i Hrvatske prepoznale su potencijal halal sektora, tako da su ostvarile saradnju na više nivoa sa agencijama za certificiranje halal kvalitete u te dvije zemlje.

BiH je druga zemlja u svijetu, a prva u Evropi koja je registrirala halal standard, kazao je za Al Jazeeru Amir Sakić, direktor Agencije za certificiranje halal kvalitete u BiH….

Opširnije na portalu Al Jazeere:

Regija u utrci za halal tržišta

 

Akos.ba pratite putem aplikacije za Android i društvenih mreža Facebook | Instagram | Twitter.

Top