EkonomijaPromo i kataloziU Fokusu

MBA Centar Slatko i Slano kompletirala projekt Challenge to Change

MBA centar zajedno sa svojim brendovima Slatko i Slano i Bujrum jedna je od uspješnih priča koja traje već trideset godina.  Pionirstvo u pekarskoj industriji, liderstvo u proizvodnji specijalnih hljebova, posjedovanje certifikata ISO9001, ISO14000, HACCP, HALAL, IFS samo su pokazatelji profesionalnosti i ozbiljnosti ove domaće kompanije koja je pored domaćeg tržišta zastupljena u 13 zemalja.

Zadnji od uspjeha jeste realizacija projekta Challenge to change kroz koji su još više unaprijedili svoje proizvodne procese sa akcentom na uvođenje noviteta i „Poboljšanje procesa proizvodnje polugotovog proizvoda za jela“.

S vlastitim financijskim učešćem u projektnoj investiciji od 53,15% i financijskom podrškom od strane SERDA u visini investicije od 46,85% kompletiran je važan projekt za razvoj sektora proizvodnje polugotovih proizvoda, te kupljena oprema za unapređenje proizvodnje.

Kao rezultat ove saradnje, naši prijatelji, porodica, sugrađani zasigurno imaju još jedan kvalitetan i dostupan proizvod na tržištu.

Uspjeli smo tradicionalni proizvod prilagoditi masovnoj proizvodnji, a kao rezultat toga imamo autohtoni okus naših mantija proizveden najsavremenijom opremom. Njegovanje tradicionalne kuhinje, zadržavanje originalnih okusa je zadatak koji bi svaka domaća kompanija trebala postaviti ispred sebe. Želimo da njegujemo naš tradicionalni okus pita, mantija, klepa, te generalno našu kuhinju, a u isto vrijeme korištenjem novih tehnoloških dostignuća sve to učinimo dosputnim širom svijeta. Poručuju iz Slatko i Slano.

akos.ba

Povezani članci

Back to top button