>
Kratki film “Utjeha – Srebrenica” autora Rijada Gvozdena
Balkan Media Production je autor filma “Utjeha”u saradnji sa mladim i talentovanim glumcem Rijadom Gvozdenom. Tekst pjesme je napisao Veid Delalić. Akos.ba Read more
Gdje su igrani filmovi o Srebrenici
FOTO: Velija Hasanbegović Genocid u Srebrenici predstavlja jedan od najvećih zločina protiv čovječnosti, protiv života, protiv Boga, protiv svega dobrog i milostivog, te krajnji oblik apsolutne dehumanizacije društva. Iako na ovom svijetu zasigurno ne postoji adekvatna pravda za 8.372 brutalno ubijenih srebreničkih muškaraca i mladića, umjetnost je ta koja možda... Read more
Predstavljamo kratkometražni film „Srce“
Scenario: Rabija Arifović i Kerim Sefer Režija: Jusuf Omerović Uloge: Hasan Omerović i Jusuf Omerović Tehnička realizacija: Akif Suljić i Akif Kasumović    ‘Srce’ je kratkometražni film koji govori o neprekidnoj borbi između dobra i zla, ljubavi i mržnje, svjetlosti i tame, u kojoj iskra onog boljeg uvijek pronađe put... Read more
Selma Alispahić, evropska glumica godine: Gluma nije život u oblacima
Međunarodni festival Actor of Europe nagradio je bh. glumicu za cjelokupno umjetničko ostvarenje i dosadašnji rad. Piše: Mladen Obrenović Bosanskohercegovačka glumica Selma Alispahić proglašena je glumicom Europe za ovu godinu u izboru Umjetničkog odbora Međunarodnog kazališnog festivala “Actor of Europe”. Festival se svake godine održava na obalama Prespanskog jezera, a utemeljitel... Read more
Drugi dokumentarac novinara Sanela Kajana: Tako je govorio radio
Dugogodišnji novinar i voditelj informativnih emisija Sanel Kajan premijerno je predstavio svoj drugi dokumentarac pod nazivom “Tako je govorio radio” s autentičnim audio i videomaterijalom medija koji su tokom ratnog i poratnog perioda izvještavali iz Mostara. Neka od pitanja na koja je autor pokušao dati odgovor bila su: „Kako... Read more
Prikazan film : “Sarajevski vitezovi – pozdrav domovini”
U Multimedijalnoj sali Općine Novi Grad Sarajevo premijerno je prikazan film “SARAJEVSKI VITEZOVI – POZDRAV DOMOVINI” autora Avde Huseinovića. Film kroz autentične video snimke i svjedočenje živih svjedoka prikazuje ratni put Druge viteške brigade Armije Republike Bosne i Hercegovine, prve brigade u Armiji RBiH  koja je odlikovana počasnim nazivom „viteška“. “Priča... Read more
Sloboda u Sarajevu očima pokrivenih žena: Bajke o toleranciji
Piše: Mirza Skenderagić Trenutno jedan od najaktuelnijih dokumentarnih bh. filmova, s jednakom pažnjom filmske i društvene javnosti, jeste ostvarenje Undercovered autorica Nejra Latić-Hulusić i Sabrine Begović-Ćorić. Riječ je, dakle, o filmu koji se bavi temom pokrivenih žena u bh. društvu, a u kojem su glavne protagonistkinje šest mladih žena s... Read more
Bilal – jedan od najvažnijih filmova o rađanju islama
Piše: Mirza SKENDERAGIĆ Općepoznato je da na trenutnoj svjetskoj filmskoj sceni sasvim podređena uloga pripada kinematografijama islamskih zemalja, a pogotovo onim njihovim segmentima koji u svojim ostvarenjima predstavljaju islamsku religiju, njenu historiju, običaje i svjetonazor. Još od klasika The Message (1976) Moustapha Akkada, filma koji opisuje život Božijeg poslanika Muhammeda, a.s., i... Read more
Never Leave Me: Dirljiv i bolan film Aide Begić o sirijskoj djeci
Aida Begić pripada novoj generaciji bosanskohercegovačkih filmskih režisera i jedna je od rijetkih koja prethodno pripremljeni teren od starijih kolega zvani bh. kinematografija koristi za izgradnju vlastitog stila i autorstva, što su svakako primijetili i renomirani filmski festivali. Ona je još 2001. godine na Filmskom festivalu u Cannesu prikazala... Read more
Filma „Zaštićena zona Goražde – 20 godina poslije“ prikazan u Novom Gradu
Projekcija je upriličena u multimedijalnoj sali u povodu 25. godišnjice, koja se obilježava 9. maja, od kada su pojedina područja u BiH rezolucijom Vijeća sigurnosti UN-a proglašena takozvanim sigurnim ili zaštićenim zonama, a među njima i Goražde. Projekciji su prisustvovali predstavnici Bosansko-podrinjskog kantona Goražde sa premijerom Emirom Okovićem i... Read more