Ekonomija

Košulje “Granoff” proizvedene u vogošćanskim pogonima na tržištu Švedske

Granoff  bh. modni brend specijaliziran za mušku modu počeo je širenje na inostrano tržište, odnosno tržište Zapadne Evrope, a najviše su prisutni na tržištu Švedske, potvrdio je u razgovoru za poslovni portal Akta.ba Emir Granov, osnivač i vlasnik kompanije Granoff

 

Zadovoljni su prodajom, a u njihovim proizvodnim pogonima za ova tržišta se rade košulje od odabranih tkanina, odnosno 100 % češljanog pamuka  koji prilikom obrade obavezno prolazi niz procesa kao što su merceliziranje, stabiliziranje, sarforiziranje.

Ono što je zanimljivo istaknuti jeste da bh. modni brend Granoff posjeduje vlastite pogone za proizvodnju košulja i kravata tako da su u mogućnosti da iste izrađuju i van serijskih veličina. Spadaju u rijetke proizvođače koji nemaju dnevnu normu proizvodnje, isključivo radi osnovnog prioriteta, odnosno kvaliteta proizvoda.

Od prošle godine Granoff posluje u novim prostorijama koje se nalaze na području općine Vogošća.

“Izrađeni su novi proizvodni pogoni, zgrada sa fabrikom, magacinima i svim ostalim pratećim objektima koji su potrebni za rad jedne fabrike”, kazao je Granov, pojašnjavajući kako je u planu izgradnja fabrike teške konfekcije, gdje će zaposliti dodatnih 180 radnika.

Granov napominje kako je ovaj projekat vezan za druge projekte, te su u odmakloj fazi razgovora za opremu i kompletnu tehnologiju.

“Nedavno smo se vratili sa sajmova iz Frankfurta i Kelna gdje smo ostvarili zanimljive kontakte sa potencijalnim dobavljačima opreme i tehnologije. Tako da se nadam da ćemo u skorijem periodu krenuti sa tehnologijom”, pojašnjava Granov, navodeći kako su zadovoljni poslovanjem i kompletnom selidbom u nove prostorije s kojim su se otvorile nove mogućnosti i nova tržišta.

Granoff ne staje, stoga i ne čudi podatak da se u njihovom studiju svakodnevno rade novi modeli koji nakon što zadovolje kompletan proces proizvodnje od samog pribora do materijala mogu da idu u prodaju.

U ovoj kompaniji kao i mnogim bh. velike probleme u poslovanju stvaraju nameti države i pored sjajnih rezultata koje ostvaruju isključivo zahvaljujući sposobnom menadžmentu.

Granov kaže kako se teško boriti sa konkurencijom, navodeći primjer turskih kompanija koje dolaze u BiH, a koje od strane države imaju velike poticaje za plaćanje kirije, enterijera i marketinga.

“To su veliki podsticaji, stoga se jako teško boriti sa brendovima iz tih područja”, dodaje on.

E. Kokor

akta.ba

Povezani članci

Back to top button