U Fokusu

Komunikacije sa idejom čine čuda: Bitka za ‘svakog čovjeka’

U novoj eri javnog komuniciranja, kada komunikatori nisu više samo profesionalci, već dojučerašnji recipijenti informacija, bitka za „svakog čovjeka“ čini se važnijom no ikada.

Piše: Adis Hasaković

Kraj je godine i osim top ovoga i onoga u 2014. poneki rijetki pametan članak koji imam zahvaliti mojim Facebook prijateljima širom regije, ulijeva nadu da će pametni i vrijedni ipak „kolo voditi“.

Lijepo je saznati od profesionalaca u kom pravcu razmišljati, i na koje grmove, kada već ne vidimo zečeve, obratiti pažnju.

Šta bi mogli biti izazovi profesije kojom se bavim, političke i korporativne komunikacije, u godinama koje su pred nama?

Interna komunikacija

S obzirom na kampanje koje smo provodili u ovoj godini, mišljenja sam da će biti ‘kunst’ kako za korporativne, tako i političke priče u komunikološkom kontekstu, pronaći rješenja za svrsishodnu internu komunikaciju.

Jer, svrsishodna interna komunikacija je pola puta do vanserijski uspješne eksterne komunikacije. Uvriježeno je mišljenje da čega nema u javnosti nije se niti desilo, a ono što mediji objave, to je mjerodavno. Rezultati strateškog komuniciranja na ovim prostorima se još mjere centimetrima, sekundama i brojevima objava. Resursi na taj način ostaju neiskorišteni, a stvarnost je postala medijska, i sve više virtualna.

I, onda baš nas iznenadi neočekavan rezultat…

Vašeg brenda nema nešto posebno u medijima, ili ste u komunikaciju uložili vrlo malo po uvriježenim, tradicijskim-mainstream, parametrima, ali vam rezultati prodaje kažu da ste prvi na listi.

Ili vas, u svim istraživanjima ubjeđuju da ćete izgubiti, a ono tamo, vi dobijete (izbore), i to povećate rezultate za duplo.

U čemu je kvaka?

Opširnije na portalu Al Jazeere:

Komunikacije sa idejom čine čuda

Biografija autora

 

balkans.aljazeera.net

Povezani članci

Back to top button