Vi ste ovdje
Home > Ekonomija > Liderstvo i menadžment > Komunikacija – ključ uspješnog poslovanja

Komunikacija – ključ uspješnog poslovanja

Business Educa ,Centar za edukaciju i poslovno savjetovanje organizuje seminar…

Datum:  22.05.2018.

Mjesto: SARAJEVO,Hotel Hollywood

Organizator: Business-Educa,Centar za edukaciju i poslovno savjetovanje

Kontakt osoba: Nadira Duraković

Kontakt telefon:061/311881

Email: [email protected]

Rok za prijavu:15.05.2018.

Kotizacija za seminar je 120,00KM i u cijenu nije uključen PDV.

Broj polaznika je ograničen zbog interaktivnosti u radu.

Danas u poslovnom okruženju je veoma važno poznavanje komunikacijskih vještina.Bez obzira na kojim poslovima radite i kojoj poziciji uvijek  je potrebno komunicirati sa drugima.Način na koji to radimo ostavlja prvi dojam na našeg sagovornika ili grupu kojoj nešto prezentiramo. Prezentacijske i komunikacijske vještine su jako važne ukoliko moramo nešto važno predstaviti,obratiti se javnosti,ukoliko mjenjamo radno mjesto ili započinjemo novu karijeru,ukoliko radimo na projektima,radimo timski ili jednostavno podnosimo izvještaj.Govorom tijela i razumjevanja u komunikaciji ostavljamo dojam samouvjerenosti što je veoma važno za uspješnu karijeru.

Umijeće dobrog prezentiranja i komuniciranja je neophodno bez obzira da li radite prodajnu prezentaciju, prezentirate važan projekat,vodite poslovni sastanak ili čak prezentirate svoj rad pred saradnicima ili korisnicima usluga.Osnovni cilj je poslati jasnu,uvjerljivu I učinkovitu poruku Savladavanjem vještina prezentiranja i poslovnog komuniciranja otvaramo vrata uspješnog poslovanja,snalaženja u različitim situacijama jer dobra i kvalitetna komunikacija mnogo govori o nama samima.

Da bi efikasno upravljali radnim zadacima u ovom turbulentnom vremenu potrebno je da posjedujemo određene vještine i znanja kako da na najlakši način prebrodimo sve iznenadne situacije.

SEMINAR JE NAMJENJEN:

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA

Menadžerima,direktorima,rukovodiocima,državnim službenicima,marketinškim stručnjacima,zaposlenima u odnosima s javnošću,šalterskim radnicima koji imaju direktnu komunikaciju sa korisnicima usluga,prodavačima,stručnjacima za prodaju,tajnicama,administraciji,sekretarima,javnim institucijama,privatnim i javnim preduzećima,općinama/opštinama,NVO i svima koji imaju potrebu poraditi na stjecanju vještine poslovnog komuniciranja

                                 Kratki sadržaj seminara:

  • vještine poslovnog komuniciranja
  • efikasno rješavanje konfliktnih situacija
  • vještine prezentiranja i javnog nastupa
  • interna i eksterna komunikacija za efikasno poslovanje

                                               Metode rada:

Individualni i timski rad kroz razmjenu iskustava i stjecanja novih znanja i vještina, radionice,simulacije i kroz igranje uloga nastojimo uključiti sve polaznike u interaktivnost rada, te praktičnim primjerima doći do zajedničkih rješenja.

akos.ba

Akos.ba pratite putem aplikacije za Android i društvenih mreža Facebook | Instagram | Twitter.

Top