Vi ste ovdje
Home > Ekonomija > Klas u prvih 20 dana juna povećao prodaju tradicionalnih bosanskih kolača u odnosu na prošli mjesec

Klas u prvih 20 dana juna povećao prodaju tradicionalnih bosanskih kolača u odnosu na prošli mjesec

Za 20 dana juna 50% više nego u cijelom maju

 

 

Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Klas d.d. Sarajevo značajno je povećala proizvodnju i prodaju tradicionalnih bosanskih zalivenih kolača. U samo prvih 20 dana juna ove godine prodaja je povećana za gotovo 50% u odnosu na cijeli mjesec maj.

Riječ je tzv. rinfuznoj prodaji kadaifa 90g, tulumbi 75g, baklava 98g, hurmašica 90g i jabukovače 100g.

Hrana puna ljubavi, prepoznatljiivi slogan kompanije Klas d.d. Sarajevo, najilustrativnije se može povezati sa slastičarskim proizvodima Klasa. Naime, većina kolača u Klasu se proizvodi ručno, predano, pažljivo i s ljubavlju, prema tradicionalnoj recepturi kakvu su stoljećima njegovale naše bake i nane, i onako kako smo navikli u svome domu. Upravo u tome je tajna prepoznatljivog kvaliteta Klasovih kolača, a dodatnu vrijednost im obezbjeđuje HALAL certifikat.

Na tržištu je najprepoznatljiviji program zalivenih kolača (baklave, hurmašice, tulumbe, ružice, kadaif, tufahije, pita od jabuka). Zanimljivo je da ovi kolači imaju svoje mjesto i u domovima potrošača u zemljama regiona, Europske unije i Sjedinjenih Američkih Država. Sada se sigurno pitate kako do daleke Švedske i Amerike, tačnije New Yorka, Chicaga i Saint Louisa, stižu kolači iz Sarajeva, a da pri tome očuvaju svoj kvalitet, ukus i svježinu. Naime, savremenim načinom pakovanja, u zaštićenoj atmosferi i savršenim higijenskim uslovima, bez dodataka konzervansa, obezbjeđen je produženi rok trajanja, te sačuvan kvalitet proizvoda.

Akos.ba

Akos.ba pratite putem aplikacije za Android i društvenih mreža Facebook | Instagram | Twitter.

Tagovano: (181)
Top