Vi ste ovdje
Home > Sport i zdravlje > Zdravlje > Kako se zagrijati zimi?

Kako se zagrijati zimi?

Šal, kapa, rukavice, duge gaće, čizme, tanje čarape, deblje čarape, potkapa, pod rukavice, zimska jakna, samtane hlače. Uz sve ovo i dalje se tresete zbog hladnoće?!

Donosimo savjete kako zagrijati organizam u zatvorenom ili otvorenom prostoru, te kako poboljšati cirkulaciju.

Ljuta vruća čokolada

najdraže biljno mlijeko

nezaslađeni kakao prah

komadići chili papričice (pronađite u supermarketima na odjelu začina)

cimet

ulje metvice

Zagrijte mlijeko te u šolji pomiješajte s kakaovim prahom (prvo stavite kakao za lakše miješanje). Po želji začinite cimetom, chilijem i/ili uljem metvice.

Savjeti za svaki dan:

1) Zagrijte svoje tijelo toplim doručkom.

2) Ako idete van, nosite toplu jaknu. Prethodno ju ostavite u blizini radijatora. Ne zaboravite šal!

3) Ako patite od hladnih stopala, možete staviti termalne uloške za cipele.

4) Ako ne želite trošiti novac na lošu cirkulaciju, učinite to besplatno:

U zadnjoj minuti tuširanja s toplom vodom, pustite hladnu. Brzo operite cijelo tijelo hladnom vodom, posebno po mjestima loše cirkulacije (najčešće noge i stopala). Ova će svakodnevna rutina poboljšati vašu cirkulaciju!

4) Prije izlaska iz kuće, zagrijte unutrašnjost svojih cipela sušilom za kosu.

5) Vježbajte! Nakon kretanja, zagrijano tijelo duže vrijeme ostaje zagrijanim.

6) Svoje tople napitke  ponesite u termosici. Na taj ćete način pri ruci uvijek imati oružje protiv niskih temperatura.

7) Ako imate problem s propuhom koji prolazi ispod vrata prostorije u kojoj se nalazite, zarolajte deku te ju položite uz donji rub vrata.

8) Kada sunce padne, preko prozora navucite zavjese kako se hladnoća preko prozora ne bi širila u ostatak prostorije.

9) Koristite bocu tople vode kako biste zagrijali krevet prije spavanja.

https://www.krenizdravo.rtl.hr

Akos.ba pratite putem aplikacije za Android i društvenih mreža Facebook | Instagram | Twitter.

Top