Vi ste ovdje
Home > Ekonomija > Kako rast cijena kahve utiče na domaće kompanije

Kako rast cijena kahve utiče na domaće kompanije

Proizvođači i distributeri koji su se okupili jučer na 24.Talk IN Business konferenciji razgovarali su o stanju u kategoriji „topli napici“.

 Kada je riječ o potrošačima najpoznatijeg crnog napitka na konferenciji se polemisalo o cijenama kafe koje će rasti zbog nepovoljnih klimatskih promjena u svijetu, ali također i o veličini bh. tržišta kada je u pitanju ova kategorija.

„Najveći trenutni problem sa kojim se suočava tržište kafe su cijene na svjetskom tržištu. Cijene su porasle 40% u odnosu na prošlu godinu. Ovu konferenciju ćemo iskoristiti da se pokušamo dogovoriti oko cjenovne politike kada je u pitanju bh. tržište, ali također ovo je idealna prilika da razgovaramo i o samim odnosima između proizvođača kada je u pitanju ova kategorija“, rekao je Dino Avdibašić, član Uprave društva Dino kafe.

Armin Hodžić, rukovodilac prodaje i marketinga iz kompanije „Vispak“ zahvalio se organizatorima na pozivu:
„Ovo je idealna prilika da razmijenimo mišljenja i iskustva kada je u pitanju ova kategorija posebno, jer nas očekuju povećanja cijena kafe i ova konferencija može doprinijeti boljem odnosu između proizvođača što je bitno s obzirom na aktuelna pitanja sa kojima se suočava ova kategorija.“

Andrej Bele, glavni direktor za strateško poslovno područje Kafa za Atlantic Grupu također je bio jedan od učesnika na ovoj konferenciji.

„Tržište Bosne i Hercegovine kada je u pitaju kafa jedno veoma razvijeno tržište. U dosadašnjem dijelu konferencije imali smo priliku vidjeti da će biti dosta polemike oko toga na koji način se danas procjenjuje veličina tržišta u Bosni i Hercegovini i na koji način proizvođači i distributeri mogu unaprijediti stanje u ovoj kategoriji.“

Na konferenciji koju su organizovali InStore magazin i InAcademy razgovaralo se i o uspostavi category managementa u Bosni i Hercegovini.

„U Bosni i Hercegovini je došlo vrijeme da se počne razgovarati o category managementu i postavlja se pitanje ko je potrošač kafe i ko je kupac kafe i stoga ćemo morati mi kao proizvođači jednostavno pripremati svoje marketinške strategije, a s druge strane dovesti proizvod bliže proizvođaču“, zaključio je Andrej Bele, glavni direktor za strateško poslovno područje Kafa za Atlantic Grupu.

Akos.ba

Akos.ba pratite putem aplikacije za Android i društvenih mreža Facebook | Instagram | Twitter.

Top