Vi ste ovdje
Home > Ekonomija > Euro-Asfalt u zemljama regiona realizira ugovore vrijedne 100 miliona eura

Euro-Asfalt u zemljama regiona realizira ugovore vrijedne 100 miliona eura

Kompanija Euro-Asfalt jedan je pozitivan primjer bh. privrede. Jedna je od rijetkih koja ima ugovore vrijedne preko 200 miliona eura i u naredne tri godine ima osigurane poslove.

Od toga je 100 milona eura osigurano za poslove u inostranstvu.

Erdal Trhulj, glavni konsultant kompanije Euro-Asfalt d.o.o. za poslove izvan zemlje za Akta.ba govorio je o trenutno aktuelnim inostranim poslovima i budućim planovima.

“Kompanija Euro-Asfalt trenutno je aktivna na nekoliko značajnijih projekata u zemljama regije ali i šire. U periodu kada je došlo do smanjenja obima radova na izgradnji autoceste u BiH, kompanija koja je u 2013. godini dosegla promet od preko 200 miliona KM, već je u 2014. i 2015. godini bila suočena sa nedostatkom radova. Jasno je da ako pravovremeno ne reagujete onda gubite i ostale poslove, pa smo se odmah fokusirali više na zaključivanje poslovnih ugovora u inostranstvu. Euro-Asfalt kao kompanija je vrlo fleksibilna i brzo je našla alternativu na vanjskim tržištima”, rekao je Trhulj.

PREKID RADA U ABU DHABI-U

Kompanija je ranije dosta poslova realizirala u Abu Dhabi-u, ali zbog trenutne političke situacije u svijetu, u tom području obim posla je dosta smanjen ili skroz prekinut u nekim dijelovima.

“Logičan slijed aktivnosti kompanije bio je da se pokušaju otvoriti neka nova tržišta, a prvenstveno na području zemalja bivše Jugoslavije, što se pokazalo potpuno ispravnim korakom. Tako da smo 2015. godine učestvovali na prvom međunarodnom tenderu koji je raspisala Republika Slovenija za izgradnju autoceste, tačnije za izgradnju dionice od Hrvatske granice i prelaza Macelj prema Ptuju. Kao najbolja ponuda je odabrana baš naša i dobili smo posao vrijedan 7.5 miliona eura”, rekao je Trhulj.

Da je kompanija Euro-Asfalt ova projekat shvatila vrlo ozbiljno pokazalo se na tome da je on završen mjesec dana prije ugovorom zadatog roka.

Kompanija trenutno radi na realizaciji svog drugog međunarodnog tendera vrijednog 56 miliona eura.

“Radi se o završnoj dionici od 5,8 km koja se nalazi na koridoru koji spaja Hamburg sa Atinom. Ugovor je potpisan na 32 mjeseca a Euro-Asfalt je napravio detaljan plan da i ovaj put značajno smanji radove za nekih šest mjeseci. A po sadašnjim procjenama zadatog plana, radovi su već jedan mjesec u prednosti”, rekao je Trhulj.

Pokazalo se da bh. građevinske kompanije jako dobro kotiraju u svijetu a kvalitet radova je jedan od razloga.

Još jedno aktivno tržište na kojem kompanija Euro-Asfalt radi je Crna Gora.

“Prije godinu dana bio je raspisan tender za rekonstrukcijiu i izgradnju jedne nove dionice između Lubnica i Jezerine, na lokalitet između Berana i Kolašina. Taj posao je vrijedan oko 42 miliona eura. Već je krajem decembra uplaćen avans i sada je faza pripremnih radova. Radi se o prilično zahtjevnoj dionica, u pitanju je oko 10 km ceste na kojoj se nalazi tunel Klisura dužine 3 km i servisni tunel dužine 2.500 m”, rekao je Trhulj.

Ono što je otežavajuča okolnost ove dionice, Trhulj navodi to da se radovi trebaju vršiti na nadmorskoj visini od 1.500 – 1.600 m, tako da se početak pripremnih radova očekuje u trećem mjesecu, zbog trenutnih sniježnih nanosa na toj visini, a zvaničan početak radova će biti u maju 2018. godine. Rok za izgradnju je 36 mjeseci a ponuda Euro-Asfalta je  proglašena najpovoljnijom u konkurenciji ponuđača iz BiH, Albanije, Turske i Kine.

AKTIVIRAJU SE NOVA TRŽIŠTA

Trenutno je jako aktivno i popularno tržište Češke na kojem i Euro-Asfalt ima svoje učešće.

“Prošli smo pretkvalifikaciju na tenderu u Češkoj na oko 12 LOT-ova, za izgradnju autoceste. Ukupan posao je vrijedan oko 700 miliona eura. U našoj kompaniji se nadaju da nekih 50 do 80 miliona eura za nas bi bio sasvim dovoljan obim radova, da uz postojeće poslove u Sloveniji i Crnoj Gori možemo održati kontinuitet i zadržati kvalitet radova”, rekao je Trhulj.

Euro-Asfalt u narednom periodu planira da učestvuje na još jednom međunarodnom tenderu, radi se o izgradnju druge cijevi tunela Karavanke sa Slovenačke ali i Austrijske strane i očekuju da će biti sigurno jedan ozbiljan konkurent Njemački, Austrijskim, Talijasnkim i drugim kompanijama koje će se prijaviti na te tendere.

Od poslova u regiji za kompaniju će kako je Trhulj istakao biti značajni i dalje projekti u Sloveniji, koja u planu ima i izgradnju drugog dijela pruge Divača – Kopar, posao koje je vrijedan oko 650 -700 milona eura. A i Crna Gora u pripremi ima rekonstrukciju brodogradilišta Bijela, izgradnju obilaznice oko Rožaja vrijedne 20 milona eura i rekonstrukciju aerodroma Tivat na kojima će ova kompanija sigurno učestvovati i ostvariti nove poslovne uspjehe na inostanim tržištima.

Na poslovima u zemlji i u inostranstvu Euro-Asfalt ima angažirano gotovo 600 radnika. Dobar dio svojih radova, negdje oko 40 posto izvodi i sa podizvođačima.

I.M.

Akta.ba

Akos.ba pratite putem aplikacije za Android i društvenih mreža Facebook | Instagram | Twitter.

Top