Vi ste ovdje
Home > Ekonomija > Liderstvo i menadžment (Page 93)

Da li ste vođa ili menadžer?

Za jednu uspješnu organizaciju potrebno je imati niz ljudi koji igraju različite uloge, kako bi se stvari glatko odvijale. Neke od uloga lako je definisati, dok neke imaju zbunjujuće granice kao što je, na primjer, razlika između menadžera i vođa, piše „Business Insider“. Ovo su tri ključne

Kako pokrenuti vlastito preduzeće u 10 koraka

Za pokretanje vlastitog biznisa nije dovoljna samo dobra ideja, u BiH je vrlo često noćna mora za poduzetnike registracija poslovanja, sva ta administracija i procedure djeluje zbunjujuće.   Agencija za ekonomski razvoj Zenica – ZEDA, s ciljem da olakša poduzetnicima pokretanje biznisa, uradila je Poduzetnički vodič koji

Šta brada govori o muškarcima: Za samopouzdanje odložite žilet!

Dvije glavne karakteristike koje ljudi povezuju sa osobama koje nose bradu su agresivnost i zrelost. Dok obrijana lica asociraju nadruštvenost i čistoću. Brada je pokazatelj količine testosterona u organizmu, stoga se ljudi koji imaju bradu često opisuju kao agresivni i dominantni, čak i kada je njihova ličnost potpuno suprotna od tih karakteristika. Mogućnost da ‘uzgojite’

Pokušajte i vi: 18 stvari koje kreativni ljudi rade drugačije

Kreativnost funkcioniše na misteriozan i često paradoksalan način. Kreativno mišljenje je stabilna, određujuća osobina pojedinih ličnosti, ali može i da se mijenja zavisno od situacije i okruženja. Inspiracija i ideje često dolaze naizgled niotkuda, nema ih kad su najpotrebnije, ali kreativno mišljenje zahtijeva složene kognitivne sposobnosti, pri čemu se

Da li spavate za ahiret?

Jedno od glavnih pitanja vezanih za produktivnost s kojima se ljudi susreću jeste: “Koliko sati trebamo spavati?” Oni koji vole san tvrde da je za dug i zdrav život dovoljno spavati 6 ‒ 8 sati dnevno, dok drugi tvrde da je spavanje gubitak vremena te da trebamo spavati onliko

Šta je to marketing „od usta do usta“?

  Piše: mr. sc. Alvid Hubijar   Svakog dana potrošači su doslovno bombardirani hiljadama reklamnih poruka. Svakog dana kompanije oglašivači troše milione u nadi da će se baš njihova poruka probiti kroz medijsku džunglu i doći do potrošača.   Nažalost, najčešće se dešava upravo suprotno.

Recept za imanje i primanje

Piše: Ammara Šabić-Langić   Starica koja se kreće kao kakva mlada, u punoj snazi. Okretna, vesela, nikad ne miruje. Pitam je o djeci, o životu, o trenutnom stanju. Na sve odgovara: „Elhamdulillah. 'Ćeri moja, ne može se ćoravom dat', ni gluhom reć'. Ćorav ne vidi,

Top