Vi ste ovdje
Home > Ekonomija > Liderstvo i menadžment (Page 30)

10 dnevnih navika olimpijaca koje trebate usvojiti

Navike mogu biti jako korisne a sportaši koji se takmiče na Olimpijskim igrama ih zaista shvataju ozbiljno. Ako ste spremni na promjene u svojoj rutini, ovaj članak je baš za Vas. Slijedi lista dnevnih navika kojih se drže ovi odlični sportisti/tkinje: 1. Odmorite se na pravi način Odmor je krucijalan. Pored tijela, i

Šta je to menadžment i ko su menadžeri?

Nekadašnja hijerarhijska struktura može za današnju organizaciju postati veoma opasna. To se može dogoditi iz razloga što bi podređeni sve zapovjedi i postupke menadžera mogli smatrati naredbama i proračunatim postupcima. Rješenje tog problema zahtjeva strukturu menadžmenta u kojoj su oči menadžera i njihovih šefova uprte u ono što zahtjeva posao,

Zanimljivi psihološki efekti

Efekat posmatrača Efekat posmatrača ukazuje na pojavu da što što je veći broj ljudi koji posmatra neku nesreću, manja je vjerovatnoća da će neko priteći u pomoć. Što je veći broj prisutnih posmatrača, manje će ljudi biti spremno da pomogne, jer svi misle da će neko drugi da priskoči. Ovaj efekat

Škola za prodajno osoblje „Hamburger University“

Velike i ozbiljne svjetske korporacije su već odavno shvatile da je prodajno osoblje veoma važan faktor za uspjeh njihovog cjelokupnog poslovanja. Stoga, novi prodavači, prije nego što potpišu ugovor sa firmom, moraju proći kroz programe prodajne obuke. Treninzi obično sadrže nekoliko standardnih tema kao što su dosadašnji razvoj kompanije, ciljevi

Tri hadisa o značaju vremena

Prvi hadis Hadisi  koji se odnose na značaj vremena bivaju jasni onda kada ih analiziramo iz slijedeće perspektive. Razmislimo o slijedećim hadisima u svijetlu gore navedenog: „Iskoristi pet stvari prije drugih pet: mladost prije starosti, zdravlje prije bolesti, bogatstvo prije siromaštva, slobodno vrijeme prije zauzetosti i život prije smrti.“ (Prenosi Ibn Abas

Želite biti ozbiljno shvaćeni na poslu? Prestanite raditi ove stvari!

Izazov u poslu je što ne postoji priručnik o ponašanju koji ćete usvojiti, a svojim komunikacijskim vještinama osvojiti menadžment. Pogreške se lako događaju, pa smo za vas izdvojili nekoliko stvari koje biste trebali izbjegavati. Nemojte kasniti Vaši kolege i suradnici vam neće zamjeriti ponekad zakasnite minutu-dvije na povremene sastanke, ali ako

Top