Vi ste ovdje
Home > Ekonomija > Liderstvo i menadžment (Page 19)

Šta to potiskujemo u sebi?

Život nećemo razumijeti dok ne shvatimo što to neprestano potiskujemo u sebe. Kako se nažalost ponekad prema sebi ponašamo kao prema nekom smeću trpajući u sebe sve ono negativno, od čega bismo zapravo trebali pobjeći što dalje. Bilo da se radi o mislima, riječima ili obrascima ponašanja koje na zaslužujemo guramo

12 uspješnih poslodavaca dijeli s vama najbolje savjete

Da biste postali uspješni poduzetnik često najprije morate učiniti par pogrešaka i krivih procjena, prije nego pogodite „u sridu“ s pravom poslovnom idejom. Mnogim poduzetnicima su upravo savjeti drugih donijeli prijeko potrebni optimizam i prevagnuli da se nastave boriti u teškim trenucima, kada se uspjeh nije nazirao ni u dalekoj

Tajna stvaranja pobjedničkog tima

Kako god bilo ne postoji neka čarobna formula već veliki rad prožet saznanjem da nije bitno ono što drugi misle o tebi, već ono što sam misliš o sebi. I kada se čini nešto nemoguće, samo vjeruj i vidjet ćeš rezultate. Ne uzoholi se u pobjedi, ostani ono što jesi

Šta tražiti od direktora kad ne možete dobiti povišicu?

Traženje povišice nije nimalo lagahno pitanje, posebno u današnje vrijeme kada šefovi na svaki dodatni izdatak kolutaju očima ili povisuju glas. Upit o većoj plaći teško da će naići na plodno tlo. U najboljem slučaju može završiti odbijanjem uz objašnjenje „kako se trenutno nema“, a u najgorem vikom i prijetnjama. Čak

Nečije mišljenje o vama ne mora postati vaša stvarnost

Pisac i motivacioni govornik Les Brown je kazao: “Nečije mišljenje o vama ne mora postati vaša stvarnost”. Nemojte slijepo prihvatati tuđa negativna mišljenja o vama. Odbacite njihov pesimizam. Budite jaki, znajte sebe i znajte da vas niko drugi ne može definisati. Uvrede ljudi mogu boljeti, ali vas ne definišu. Pojedini vole

Neverbalna komunikacija „govori“ više od verbalne

Naš „dobar osjećaj“ ovisi o efikasnosti u komunikaciji sa drugima, u privatnom i poslovnom okruženju. Istraživanja upozoravaju na važnost neverbalne komunikacije: slušatelj pamti 10% onog što se govori, 40% kako se govori, a 50% se odnosi na dojam koji ostavlja govornik (kako izgleda). Stoga, podsjetite se „što  i kako“ neverbalno poručujete svome

Produktivnost kao osobina muslimana

Svjesni smo toga da nitko od nas nije savršen. Muslimani nisu savršeni, nemuslimani također nisu savršeni. Ono što nas razlikuje jedne od drugih na tom polju je naše nastojanje prema savršenstvu odnosno prema tome da budemo što bolje ljudsko biće koje se pozitivno ostvaruje u društvenom, emotivnom i poslovnom stanju,

Top