Vi ste ovdje
Home > Ekonomija > Kupujmo domaće i halal (Page 9)

Optimizam u Tuzli: Radnici ˝Dite˝ sretni zbog kupovine tvornice

Vijest da je trgovački lanac ˝Bingo˝ ponudio da kupi ˝Ditu˝, tuzlansku tvornicu deterdženata, radnici su dočekali sa oduševljenjem. Djelatnost se neće mijenjati, radnici će zadržati svoja radna mjesta, a oni koji ispunjavaju uslove, moći će se penzionisati, javlja Anadolu Agency (AA). Izeta Pekarić u ˝Diti˝ radi 35 godina. Uz osmijeh dodaje

Kupujmo domaće: Swity, Violeta, Merka, Ovako i Meggle prvi napunili “BH. korpu”

Prvih 5 domaćih brandova koji su uzeli učešća u Hoše “BH. korpi” su Violeta ubrusi, Swity sok, Merka kafa, Ovako hrenovka i Meggle jogurt. Ukrasni mušepci na tradicionalnoj bosanskoj kući poslužili su kao motiv za dizajn “BH. korpe”, koja se od danas nalazi u svim marketima Hoše komerc. “Iznenađeni smo velikim

Hotel Bristol dobija Halal certifikat za sve hotelske usluge

Grand Hotel Bristol dobitnik je Halal certifikata za hranu, piće, smještaj i sve ostale hotelske usluge. Agencija za certificiranje halal kvalitete proces certificiranja vrši na osnovu procedure halal certificiranja, a koja je jednaka za sve organizacije. Nakon detaljnih provjera, Agencija je zaključila da Hotel Bristol ispunjava sve kriterije za dobivanje certifikata

Elite program Grupe londonske berze: Internacionalizacija Zlatne džezve se odvija u pravom smjeru

Zlatna džezva ‘case stady’ (studija slučaja) prezentirana je sinoć u okviru UniCredit CEE Lounge kao dijela Elite programa Grupe londonske berze. ‘Case study’ Zlatne džezve branda kompanije Vispak d.d. Visoko je nastavak realizacije programa započetog prije pola godine, kada je Klas d.d. Sarajevo kao jedna od članica AS GROUP uvrštena

45 godina Vispaka i Zlatne džezve

Naime, početkom aprila 1972. godine pokrenuta je proizvodnja u fabrici Vispak u Visokom, bosanskom gradiću bogatom poviješću, koji je u vrijeme srednjovjekovne države Bosne bio središte bosanskih kraljeva. Prvi proizvod koji je 7. aprila prije 45 godina počeo silaziti sa trake bila je upravo Zlatna džezva, prava bosanska kafa. Piše: Adis

Izet Bozalija direktor Hoše komerc: Uskoro “BH. korpa”

Domaći proizvodi sve su zastupljeniji na policama i osvaju tržište. To se dešava kako zbog ulaganja i razvoja bh. kompanija, tako i zbog sve izraženijeg ekonomskog patriotizma građana koji je već postao način života, kaže za BiznisInfo Izet Bozalija, direktor i vlasnik firme Hoše komerc Sarajevo. Hoše komerc ima godišnje prihode od 64 miliona

Kako bi zadovoljili posjetioce iz Perzijskog zaliva i povećali izvoz

Bosna ima jednu od najvećih evropskih autohtonih muslimanskih populacija, tradicionalno liberalnu u tumačenju islama, zemlja, čiju polovinu stanovništva čine muslimani, postala je regionalni centar za halal proizvode od kada je uspostavljena prva agencija u Evropi za certifikaciju halal kvalitete u 2006. godini. Napisala: Daria Sito-Sucic "Tržišni potencijal je viši, jer je fenomen

Iz Dite jutros otpremljenja prva pošiljka deterdženta ‘Ida’ za Albaniju VIDEO

U tuzlanskoj fabrici "Dita" jutros je obavljen utovar deterdženta "Ida" za tržište Albanije. Riječ je o probnoj pošiljci za kupca koji želi da se uvjeri u kvalitet proizvoda, koji je na tržištima nekada bio brend, a ranije je za Kosovo distribuiran poznati "Arix Tenzo". https://www.youtube.com/watch?v=UST6SWGToB8 U "Diti" kažu da su se vremena

Top