Vi ste ovdje
Home > Ekonomija > Kupujmo domaće i halal (Page 8)

Može li maline biti više u domaćim trgovinama i restoranima?

Prisustvo svježe maline u trgovini i ugostiteljstvu u Bosni i Hercegovini je vrlo ograničeno te postoji mogućnosti za veći plasman ovog jagodičastog voća na domaćem tržištu. Ovo je zaključak iz analize projekta USAID/Sweden FARMA II, koji zajedno sa Vanjskotrgovinskom komorom BiH, Privrednom komorom Federacije Bosne i Hercegovine i Savezom proizvođača jagodičastog

KJKP Gras u promet pustio brendirani tramvaj #MadeinBiH

KJKP Gras je učesnik kampanje udruženja Kupujmo i koristimo domaće - kvalitetno proizvedeno u BiH sa još 14 firmi iz BiH. Kampanja pod nazivom #MadeinBiH počela je početkom 2017. i trajat će do kraja godine a za cilj ima da promoviše domaće firme i njihove proizvode. https://www.facebook.com/tvsa.ba/videos/1733040970056531/ Prinudni upravnik KJKP Gras Haris

Uspjeh projekta BH. korpa Hoše marketa: Povećanje indeksa prodaje i do 100%

“Rezultati BH. korpe su odlični. Već sada se pokazalo da je ovaj naš projekat podrške domaćim brandovima odlična potez, te da predstavlja snažan dodatni vjetar u leđa kampanji ‘Kupujmo domaće’. Ako poredimo prodaju prije i prodaju u toku BH. korpa akcije, povećanje indexa prodaje se kreće od 70% do 100%”, ističe

Mercatorova analiza uoči ulaska u BiH: Ojačala konkurencija domaćih lanaca

Jačanje trgovačkog lanca “Bingo” iz Tuzle, ali i uspon FIS-a Vitez, Robota Sarajevo i Tropica Banja Luka, prema ocjenama slovenskih ekonomista, nije dobar preduvjet za Mercator koji najavljuje ponovno preuzimanje svoje trgovačke mreže u BiH iz vlasništva Konzuma. Povratak Mercatora na tržište BiH, prema ocjenama slovenskih medija, ima rizike, a pokušaj

Domaće kompanije preuzimaju tržište u hemijskoj industriji

Ovaj sektor tržita, koji je vrlo unosan, donedavno su skoro u potpunosti kontrolisali strani brendovi, ali se to stanje mijenja. Violeta se sve više razvija u tom pravcu, a ovih dana je krenula u promociju nove linije proizvoda za čišćenje stakala. Violeta je, podsjetimo, najprije postala regionalni lider u prodaji papira za

Okrugli sto o islamskoj ekonomiji i halal tržištu kao unosnim prilikama za bosanske i regionalne kompanije

Ekonomija koja odgovara posebnim potrebama tržišta u porastu je širom svijeta i to ne samo u većinski muslimanskim zemljama. To se posebno odnosi na tržište halal proizvoda koje se suočava sa sve većim izazovima u vidu pronalaženja odgovora na povećanu potražnju, kreiranja zakonskog okvira za pristup tržištu vrijednom više biliona

PAŠTA&SVAŠTA u Zadru: Nudimo muslimanskim gostima dalmatinsku halal “spizu”, oduševljeni su!

Restoran Pašta&Svašta u Zadru prvi je ugostiteljski objekt u Dalmaciji koji ima halal certifikat – ukupnost karakteristika proizvoda ili usluga koje su u skladu s islamskim propisima i ispunjavaju atribute kvalitete te su kao takvi dopušteni potrošačima hrane islamske vjeroispovjesti. O svojim iskustvima s halal certifikatom razgovarali smo s Ivanom Ćapetom,

Top