Vi ste ovdje
Home > Ekonomija > Kupujmo domaće i halal (Page 5)

Nastavlja se negativan trend povećanja uvoza vode u BiH

Bh. voda kvalitetnija od uvezene

Godinu ranije u prvih 11 mjeseci BiH je uvezla oko 143 miliona litara vode, pišu Nezavisne novine. Prema podacima Uprave za indirektno oporezivanje (UIO) BiH, istovremeno, izvoz vode domaćih proizvođača izvan granica BiH u prvih 11 mjeseci iznosio je 45,8 miliona KM. Interesantno je da je samo mineralne i gazirane vode bez zaslađivača

Halal certifikate dobili Bosnaplod Brčko, Mlin Majić Odžak i Semberka Janja

Zahtjevi Halal standarda uspješno su implementirale kompanije Bosnaplod doo Brčko, Mlin Majić doo Odžak i Semberka Janja koja posluje u sklopu Bingo doo Tuzla. Halal potrošačima će biti na raspolaganju džemovi i sokovi kompanije Bosnaplod, brašno kompanije Mlin Majić te začini, proizvodi od voća i povrća i supe kompanije Semberka Janja.

BiH zaostaje: Zemlje Balkana i Evrope agresivnije štite domaće proizvode

domaci-proizvodi-DSC_3641-seebiz_net

Ministarstvo ekonomije Crne Gore realizovaće sljedeće godine uz podršku UNDP-a i Privredne komore projekat koji ima za cilj da osigura bolju vidljivost domaćih proizvoda u trgovinskim lancima, najavljeno je iz ovog ministarstva. “Crnogorski proizvođači nemaju toliko problema sa otkupom svojih proizvoda, koliko sa tim da kupci ne znaju da je to crnogorski

Dobri rezultati pete kampanje Udruženja “Kupujmo i koristimo domaće”

domaci-proizvodi-DSC_3641-seebiz_net

Peta kampanja Udruženja “Kupujmo i koristimo domaće” pod nazivom “Made in BiH” polučila je više nego dobre rezultate, izjavio je Feni predsjednik tog udruženja Admir Kapo. – Posljednje informacije koje sam dobio iz tržnih centara pokazuju rast prodaje domaćih proizvoda u svim industrijskim oblastima tokom osam i po mjeseci kampanje –

Amir Sakić: Ogromno svjetsko halal tržište nam je na dohvat ruke

Inreformator.ba: Koliki je značaj regionalne saradnje u stvaranju boljih uslova za poslovanje i stvaranje konkurentnog tržišta u regiji? Amir Sakić: Baveći se tržištem i poslovanjem u segmentu provjere i certificiranja halal kvaliteta proizvoda i usluga u proteklih 11 godina, imali smo priliku da se upoznamo sa različitim aspektima poslovnih aktivnosti u

Novo iz Vispaka: Zlatna džezva najčešći poklon u Bosni i Hercegovini

“Zlatna džezva je jedan od najznačajnijih bosanskohercegovačkih brandova, čije utemeljenje se da prepoznati u tradiciji i simbolima Bosne i Hercegovine. Kao takva, funkcionalnost jedine i prave bosanske kafe može se prepoznati i u darivanju, tj. u činjenici da je Zlatna džezva najčešći poklon u Bosni i Hercegovini. Cilj ove kampanje

Halal kvalitet: 75 posto kupaca ima pozitivno mišljenje o halal proizvodima

U poslovnom smislu halal certifikat je pokazatelj da neka kompanija vodi računa o potrebama i očekivanjima svojih kupaca Na kraju 2016. godine u Bosni i Hercegovini je bilo ukupno 74 halal certificirane kompanije. Od toga je 66 proizvođača hrane, lijekova i kozmetičkih proizvoda koje svakodnevno na tržište plasiraju više od 4500

Objavljen Javni poziv za subvencioniranu Liniju Kantona Sarajevo

Javni poziv privrednicima sa područja Sarajevskog kantona da apliciraju za subvencioniranu liniju BBI banke i Ministarstva privrede Kantona Sarajevo objavljen je u dnevnim novinama i na web stranici BBI banke. Radi se o Liniji koja će privrednicima sa područja KS omogućiti da u BBI banci dobiju finansiranja po povoljnim uslovima i po subvencioniranoj

Top