Vi ste ovdje
Home > Ekonomija > Kupujmo domaće i halal (Page 2)

I u Crnoj Gori kreće razvoj Halal industrije

"Halal industrija je širok pojam koji ne obuhvata, kako se do sada tradicionalno shvatalo, samo hranu već i finansije, turizam, putovanja, farmaciju, kozmetiku, modu, zabavu, zdravstvo i obrazovanje", kažu Hajdinaga i Nimanbegu. Ulcinjani Arslan Hajdinaga i Senaid Nimanbegu, osnovali su Udruženje za promociju i razvoj islamske ekonomije, piše portal Vijesti.me. To je

O halal tržištu u BiH, o halal ekonomiji i halalu kao stilu življenja

O halal tržištu u BiH, o halal ekonomiji te o halalu kao stilu življenja Hsan Karišik je govorio u programu Radija BIR. Voditelj: Mensur Aličković Istraživanje o halalu kojeg je uradio Hasan Karišik što je bio povod ovog razgovora možete pročitati ovdje. https://www.facebook.com/www.bir.ba/videos/601033667014355/ bir.ba

Domaća Maza: Premium krem namaz od lješnjaka dostupan tržištu

Kompanija AC Food iz Velike Kladuše, koja je u sastava AS Holdinga predstavila je svoj novi proizvod, a riječ je o premium kremnom namazu od lješnjaka pod imenom Maza. Edo Numić, direktor Direkcije za marketing i razvoj AS Holding kazao je da riječ o jednom od najkvalitenijih namaza koji se mogu naći

Da li su kupci u BiH spremni kupovati halal proizvode ako su skuplji?

Halal ishrana u BiH: Da li su kupci voljni platiti veću cijenu za kupovinu i konzumiranje halal prehrambenih proizvoda Piše: Hasan Karišik U periodu od 27. – 29. septembra 2018. godine u glavnom gradu Bosne i Hercegovine, Bosna Bank International d.d. Sarajevo u saradnji sa Islamic Development Bank Group (Islamskom razvojnom bankom)

Analize Euromonitora: Domaći proizvodi sve više istiskuju strane sa polica

kupuj domaće

Proizvodi domaćih kompanija u prehrambenom sektoru sve su uspješniji u utakmici sa stranom konkurencijom. Iako u mnogim segmentima još uvijek dominiraju regionalni ili globalni igrači, domaće kompanije osvajaju sve više tržišnog udjela, proizilazi iz seta analiza koje je objavila analitička kuća Euromonitor, izvještava Indikator.ba . Kao uspješne domaće kompanije koje su u

Novi video i tv spot Hoše komerca – „Sarajevo divno mjesto br. 2“

Hoše komerc producirao je novi video i tv spot “Sarajevo divno mjesto br. 2”, kao nastavak istoimenog prošlogodišnjeg tv spota u kojem je na nesvakidašnji način predstavljeno Sarajevo. Novi video spada u jednu od najboljih turističkih video produkcija do sada u kojima Sarajevo igra glavnu ulogu. Video je produciran hyperlapse tehnologijom,

ERC “Misbah” u Begovom Hanu: Idealno mjesto za organiziranje seminara, druženja i edukacija

Turistički potencijali Bosne i Hercegovine sve su više prepoznatljivi kod stranih gostiju, kojih je iz godine u godinu sve više. Posebno se to odnosi na onu populaciju koja se pri izboru destinacije želi odlučiti za mjesta koja nude halal turizam. Osim tog segmenta gostima je bitno okruženje, ali i čist

Halal industrija ima velike potencijale za razvoj

Tokom “Info dana halal industrije” održanog drugog dana međunarodnog sajma halal industrije Sarajevo Halal Sajam (SHF) 2018, učesnici panela su ukazali na prednosti koje kompanijama donosi posjedovanje halal certifikata kako bi učvrstili poziciju na dinamičnom halal tržištu, koje bilježi značajne trendove rasta i pruža velike potencijale za razvoj. Predsjednik Privredne/Gospodarske komore

Top