Vi ste ovdje
Home > Ekonomija > Kupujmo domaće i halal (Page 10)

Izet Bozalija direktor Hoše komerc: Uskoro “BH. korpa”

Domaći proizvodi sve su zastupljeniji na policama i osvaju tržište. To se dešava kako zbog ulaganja i razvoja bh. kompanija, tako i zbog sve izraženijeg ekonomskog patriotizma građana koji je već postao način života, kaže za BiznisInfo Izet Bozalija, direktor i vlasnik firme Hoše komerc Sarajevo. Hoše komerc ima godišnje prihode od 64 miliona

Kako bi zadovoljili posjetioce iz Perzijskog zaliva i povećali izvoz

Bosna ima jednu od najvećih evropskih autohtonih muslimanskih populacija, tradicionalno liberalnu u tumačenju islama, zemlja, čiju polovinu stanovništva čine muslimani, postala je regionalni centar za halal proizvode od kada je uspostavljena prva agencija u Evropi za certifikaciju halal kvalitete u 2006. godini. Napisala: Daria Sito-Sucic "Tržišni potencijal je viši, jer je fenomen

Iz Dite jutros otpremljenja prva pošiljka deterdženta ‘Ida’ za Albaniju VIDEO

U tuzlanskoj fabrici "Dita" jutros je obavljen utovar deterdženta "Ida" za tržište Albanije. Riječ je o probnoj pošiljci za kupca koji želi da se uvjeri u kvalitet proizvoda, koji je na tržištima nekada bio brend, a ranije je za Kosovo distribuiran poznati "Arix Tenzo". https://www.youtube.com/watch?v=UST6SWGToB8 U "Diti" kažu da su se vremena

Novi proizvodi za 115 godina Klasa

Klas je danas, kako je istaknuto, jedan od vodećih proizvođača u mlinsko-pekarskoj industriji u BiH, a tim putem će i nastaviti te su najavljeni novi proizvodi ali i osvajanje novih tržišta. Foto: Dženan KRIJEŠTORAC - 115 godina je impozantan periodu kojem je Klas prošao kroz različite faze napredovanja. Ipak, 115 godina postojanja

Za njih nema krize: Samozatajni bh. biznismeni nezadrživo se šire

Vijest da je tešanjska kompanija AS Group preko vezane firme kupila nekretnine tvornice stočne hrane Agrokomerca za 3,05 miliona maraka potvrdila je opredjeljenje menadžmenta ove firme da kroz kupovinu posrnulih kompanija i brendova sve više osnažuje svoju tržišnu poziciju. - Naš model investiranja u posrnula preduzeća sa namjerom da kroz novu

Predavanje u Općini Novi Grad: Razvojne šanse kroz kupovinu domaćih proizvoda

Općina Novi Grad Sarajevo u saradnji sa Ekonomskim institutom Sarajevo organizira tematsko predavanje  „Razvojne šanse kroz kupovinu i potrošnju domaćih proizvoda” u cilju upoznavanja stanovništva sa koristima i prednostima kupovine domaćih proizvoda. Predavanje će se održati, u utorak, 28.marta, sa početkom u 18 sati, u multimedijalnom centru Općine Novi Grad Sarajevo. Predavač je

Halal turizam: Muslimani potrošili 142 milijarde $ na putovanja bez hadždža i umre

Halal certificirane kompanije u Hrvatskoj posebnu šansu vide u tržištu Evropske uniji [Al Jazeera]

 Prema izvještaju Thomson Reuters (2014), muslimani u svijetu potrošili su 142 milijarde američkih dolara na putovanja (bez hadždža i umre) Piše: dr. Lejla Žunić Turizam predstavlja značajan dio svjetske ekonomije. Turistička kretanja omogućavaju uspostavljanje ljudskih veza i upoznavanje geografskog ambijenta. Kur'an ohrabruje turistička kretanja iz 2 razloga: a) upoznavanje različitih geografskih predjela

Rusmir Hrvić: Projekat TIS obećava, regionalna saradnja je ključ uspjeha

AS GROUP pravi je dokaz da, kada se iskoriste svi potencijali koje posjeduje Bosna i Hercegovina, odlični poslovni rezultati jednostavno ne mogu izostati. Grupacija trenutno zapošljava 4.000 radnika i svakako se ne žele na tome zaustaviti. Rusmir Hrvić, predsjednik Uprave AS GROUP, u razgovoru za portal Inreformator.ba ukratko nam je

Top