>
Aida Hadžić: Halal doprinosi održivom razvoju
Razgovarao: Voloder Sanadin Aida Hadžić je rođena 1989. godine u Vlasenici, a osnovnu školu je završila u Semizovcu. 2008. godine završila je Gazi Husrev-begovu medresu kao učenica generacije. Nakon medrese studirala je političke nauke i međunardno pravo na  Sarajevskoj školi za nauku i tehnologiju (SSST). Tokom studiranja je radila... Read more
I u Crnoj Gori kreće razvoj Halal industrije
“Halal industrija je širok pojam koji ne obuhvata, kako se do sada tradicionalno shvatalo, samo hranu već i finansije, turizam, putovanja, farmaciju, kozmetiku, modu, zabavu, zdravstvo i obrazovanje”, kažu Hajdinaga i Nimanbegu. Ulcinjani Arslan Hajdinaga i Senaid Nimanbegu, osnovali su Udruženje za promociju i razvoj islamske ekonomije, piše portal... Read more
O halal tržištu u BiH, o halal ekonomiji i halalu kao stilu življenja
O halal tržištu u BiH, o halal ekonomiji te o halalu kao stilu življenja Hsan Karišik je govorio u programu Radija BIR. Voditelj: Mensur Aličković Istraživanje o halalu kojeg je uradio Hasan Karišik što je bio povod ovog razgovora možete pročitati ovdje. O halal tržištu u BiH, o halal... Read more
Domaća Maza: Premium krem namaz od lješnjaka dostupan tržištu
Kompanija AC Food iz Velike Kladuše, koja je u sastava AS Holdinga predstavila je svoj novi proizvod, a riječ je o premium kremnom namazu od lješnjaka pod imenom Maza. Edo Numić, direktor Direkcije za marketing i razvoj AS Holding kazao je da riječ o jednom od najkvalitenijih namaza koji se... Read more
Da li su kupci u BiH spremni kupovati halal proizvode ako su skuplji?
Halal ishrana u BiH: Da li su kupci voljni platiti veću cijenu za kupovinu i konzumiranje halal prehrambenih proizvoda Piše: Hasan Karišik U periodu od 27. – 29. septembra 2018. godine u glavnom gradu Bosne i Hercegovine, Bosna Bank International d.d. Sarajevo u saradnji sa Islamic Development Bank Group... Read more
Naše rijeke su u sve gorem stanju: Strana voda prelijeva domaće čaše
Iako je BiH izuzetno bogata vodom, u prvih jedanaest mjeseci ove godine uvezli smo oko 160 miliona litara vode u vrijednosti skoro 143 miliona KM, te i dalje uvozimo mnogo više vode nego što je izvozimo. Podaci su ovo Uprave za indirektno oporezivanje (UIO) BiH, koji pokazuju da smo... Read more
Analize Euromonitora: Domaći proizvodi sve više istiskuju strane sa polica
Proizvodi domaćih kompanija u prehrambenom sektoru sve su uspješniji u utakmici sa stranom konkurencijom. Iako u mnogim segmentima još uvijek dominiraju regionalni ili globalni igrači, domaće kompanije osvajaju sve više tržišnog udjela, proizilazi iz seta analiza koje je objavila analitička kuća Euromonitor, izvještava Indikator.ba . Kao uspješne domaće kompanije... Read more
Novi video i tv spot Hoše komerca – „Sarajevo divno mjesto br. 2“
Hoše komerc producirao je novi video i tv spot “Sarajevo divno mjesto br. 2”, kao nastavak istoimenog prošlogodišnjeg tv spota u kojem je na nesvakidašnji način predstavljeno Sarajevo. Novi video spada u jednu od najboljih turističkih video produkcija do sada u kojima Sarajevo igra glavnu ulogu. Video je produciran... Read more
ERC “Misbah” u Begovom Hanu: Idealno mjesto za organiziranje seminara, druženja i edukacija
Turistički potencijali Bosne i Hercegovine sve su više prepoznatljivi kod stranih gostiju, kojih je iz godine u godinu sve više. Posebno se to odnosi na onu populaciju koja se pri izboru destinacije želi odlučiti za mjesta koja nude halal turizam. Osim tog segmenta gostima je bitno okruženje, ali i... Read more
Bh. građani radije biraju uvozne supe, čokolade, mliječne proizvode
Povrće iz Italije, Egipta i Bugarske, junetina iz Holandije i Poljske, čokolada iz Srbije i Hrvatske, još uvijek su na bh. trpezama zastupljeniji nego domaća hrana. Zabrinjavajući je podatak kako oko 75 posto hrane za potrebe građana BiH dolazi iz uvoza, a što je najlošije, u najvećoj mjeri uvozimo... Read more