Islamske temeU Fokusu

Dodatna sredstva protiv sihra i uroka pored rukje

Sve što je povezano  sa džennetom, i sve što postoji u džennetu, jako je štetno za šejtane

Šta  može biti kao dodatno liječenje uz rukju?

Rukja je osnovno liječenje za sihr, dodir i urok. Postoji li dodatno ili dopunsko liječenje? Da.

Kod mnogih učača je poznato maslinovo ulje, uz med. Nekada je to i ćurokot, i neke druge stvari, kao miris misk. To je poznato kod većine učača serijatske rukje. Međutim, ovdje govorimo o iskustvu kroz praksu.

Zašto su maslinovo ulje, med su korisni protiv sihra?

Ne pričamo o tjelesnim koristima kroz ishranu. To nije naša tema. Kažemo uz Allahovu pomoć: Kroz stotine i hiljade slučajeva koje sam ja lično prošao, i kroz vraćanje na slučajeve kod učača rukje u arapskim zemljama, našli smo da sve što je povezano  sa džennetom, i sve što postoji u džennetu, jako je štetno za šejtane. Prema tome, ovdje pričamo o prirodnom liječenju, ne govorimo o hemijskom liječenju, naravno.

Na vrhu liste je maslinovo ulje

Maslinovo ulje se u Kur’anu spominje na sedam mjesta. Četri puta jasno, imenom, dok se tri puta spominje išaretom – ukazivanjem na njega. “i drvo koje na Sinajskoj gori raste,” (El-Mu’minun, 20) Kao primjer išareta – ukazivanja, ukazivanja na drvo masline.

Također, ajet iz sure En-Nur: “Allah je izvor svjetlosti nebesa i Zemlje! Primjer svjetlosti Njegove je udubina u zidu u kojoj je svjetiljka, svjetiljka je u kandilju, a kandilj je kao zvijezda blistava koja se UŽIŽE BLAGOSLOVLJENIM DRVETOM MASLINOVIM,” (En-Nur, 35)

“…blagoslovljenim drvetom maslinovim, i istočnim i zapadnim, čije ulje gotovo da sija…” 

Gotovo da ulje masline sija. Allah koristi ulje masline kao dokaz za Sebe. To je jako visok stepen na kojem je maslina. Uz dodatak zakletve Allaha: “Tako mi smokve i masline” (Et-Tin, 1) Allah se kune čime hoće. Također, uz dodatak Vjerovjesnikovih hadisa, govor Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem: “Allah dao bereketa u maslini i maslinovom ulju.”

Maslina je u Kur’anu i sunnetu blagoslovljeno drvo. Ona predvodi u upotrebi. Kažemo, uz Allahovu pomoć, da svaka upotreba maslinovog ulja koristi u svim slučajevima. Bilo da je sihr, džinski dodir, ili  urok. Od koristi je u svakom slučaju, i šteti šejtanima u svakom slučaju. Savjetujemo oboljelima koji imaju problema dugi niz godina, od sihra i njegovih posljedica, ustrajnost u korištenju i upotrebi, bilo mazanjem ili pijenjem. Ako ne bi bilo medicinskih prepreka u tome, ili bolesti koje sprečavaju njegovu upotrebu, kao alergija naprimjer.

Lotosova biljka ili sidr (Ziziphus spina-christi)

Drvo sidra je spomenuto u Kur’anu u više navrata, najviše u suri En-Nedžm. “kod Sidretu-l-muntehaa” (En-Nedžm, 14)

To je drvo sidra kod džennetskog prebivališta. “kad je “Sidru pokrivalo ono što je pokrivalo” (En-Nedžm, 16)

“A onî sretni – ko su sretni?! Biće među lotosovim drvećem bez bodlji”

Sretni. Njegov utjecaj je velik i koristan, uz Allahovu pomoć, onima koji imaju predhodno navedene bolesti. Bilo da se maže, pije, ili njime kupa. Zato je jako korisno koristiti sidrovo ulje u ovim slučajevima, zbog njegove vrijednosti. Zatim, pod tri. U Kur’anu je došlo: “U njemu će iz čaše piće inbirom začinjeno piti” (Ed-Dehr, 17)

To je inbir- zendžebil. Spomenut je jednom u Kur’anu. To je piće džennetlija. Zato mislimo i smatramo da šteti svima koji su vatri namijenjeni. Svima koji će u vatru, a znamo da će šejtani u sred džehennema inšallah. To je pod tri, zendžebil – inbir, odnosno đumbir.

Nar – šipak

Neki se čude pri pojavi nara – šipka u našem govoru. “u njima će biti voća, i palmi, i šipaka – pa, koju blagodat Gospodara svoga poričete?!” (Er-Rahman, 68-69)

Spomenuto je da u džennetu ima šipaka. Pa prema tome, ako to pripada vjernicima u džennetu, to uznemirava i štetima onima u vatri.

Indijski kostus

Pod pet, spomenut je u Vjerovjesnikovim hadisima, ali nije u Kur’anu. Indijski kostus. Prema sahih hadisu u njemu je sedam lijekova. Sedam lijekova. U hadisu su spomenute i određene samo dvije bolesti. Nije bilo govora o pet ostalih. Nije bilo govora. Iako nije bilo govora, to je oporuka Vjerovjesnika. Prema tome, smatramo da je među tih sedam lijekova i lijek od sihra, uroka, ili džinskog dodira.

Ulje, ili sjeme crnog kuma

Poznati hadis: “Izliječenje i lijek od svake bolesti osim smrti.” “Izliječenje i lijek od svake bolesti osim smrti.” Lijek ili izliječenje. Zašto? Nije navedeno. Možda je opšti sveobuhvatni lijek. Dovoljno je kao oporuka Vjerovjesnika pa da uznemirava i šteti džinima, ili smanjuje simptome sihra, džinskog dodira ili uroka.

Za’faran – šafran

Spomenut je u sahih hadisu o džennetu, opisu dženneta, i na kraju hadisa kaže da je džennetska zemlja od šafrana. To jest da je u džennetu. Sa sigurnošću kažem ko god je probao šafran u liječenju od sihra zna koliko on šteti šejtanima i koliko im se poboljšalo stanje kroz dugotrajno korištenje šafrana. Bilo pijenjem, kupanjem ili mazanjem. To je sedam osnovnih ulja za korištenje u liječenju ili umanjivanju posljedica sihra i uroka. Nećemo reći da je to potpuni i krajnji lijek jer je to šerijatska rukja. To nije moguće, to je dodatno sredstvo liječenja. Popravlja stanje i umanjuje simptome sihra ili uroka. Ili umanjuje štetu na tijelu kao plod šejtanskog djelovanja pa koristi.

Med

Dodatak uz to, svi proizvodi pčele. Nije samo med. Med je spomenut u suri En-Nahl. Spomenuta je u Kur’anu kao sura.

Svi proizvodi: “Iz utroba njihovih izlazi piće …” (En-Nahl, 69) Nije određena vrsta pića. Opšta riječ. Pa od toga bude med. Propolis također. Poznato komercijalno ime. Pod tri, pčelin otrov. On je jako bitan u organskoj upotrebi. Sva ova tri proizvoda pčele koriste uz Božiju pomoć: “…piće različitih boja koje je lijek ljudima.” U svim proizvodima pčele je lijek.

Zemzem voda

Dodatno uz to, zemzem voda. Iako je trenutno teško doći do zemzem vode, međutim, zemzem voda je prema sahih hadisu za ono za šta se pije. Kakav god nijet ili cilj bio. Izliječenje, ili bilo šta drugo vezano za dunjaluk i ahiret. Za ono za šta se pije. Ako bi mogli do nje doći.

Smokva

Međutim, trenutna situacija je otežavajuća. Dodatno tome, smokva. Dovoljno je što se sura po njoj naziva, Et-Tin. Nema druge sure sa nazivom biljke osim ove. Allah se njome zaklinje: “Tako mi smokve i masline, i Sinajske gore,” (Et-Tin, 1-2) To je dokaz visokog stepena, važnosti i vrijednosti smokve. Za svakog onoga ko je pogođen sihrom, posebno za pojedeni ili popijeni sihr.

Kada konzumira smokvu pokažu se na njemu reakcije i pulsiranje u stomaku kao rezultat nanesene štete šejtanu nastanjenom u crijevima i stomaku. Zbog jedenja smokve.

Hurme

Savjetujemo sve one koji imaju simptome u stomaku ili želudcu da jedu smokvu. Na visokom mjestu je naravno i hurma. Svježe hurme ili adžva kao što je došlo u hadisu. Tačno da je hadis došao kao sveobuhvatan: “Ko ujutro pojede sedam hurmi biće mu zaštita za sihr, otrov i urok.” Od otrova i sihra, po redoslijedu hadisa. Rivajet hadisa: “Ko ujutro pojede sedam adžva medinskih hurmi”, to je jedan hadis. U drugom je došlo sedam hurmi samo.

Tumači hadisa su rekli da može bilo koja vrsta hurme. Dok su neki rekli da je to specifično i određeno samo za medinske hurme. Nema smetnje, šta god bilo. Međutim, uzet ćemo sveobuhvatno značenje da će mu biti zaštita od otrova i sihra, bez ulaska u tumačenje načina zaštite od otrova i sihra, to je hadis Allahovog Poslanika. “Ko ujutro pojede sedam hurmi …” Zaštita. Mnogi pitaju za načine zaštite. Kažemo da su to: Čuvanje namaza, zikr, pokornost i ibadet, udaljenost od nečistoće svih vrsta, i hurme ujutro poslije sabaha. Bez konzumiranja hrane poslije njih. To će mu biti zaštita od sihra.

Neki kažu da imaju sihr i da jedu hurme ujutro, ali još uvijek je bolestan. Vjerovjesnik je rekao ko pojede ujutro, nije rekao da će poslije tri dana ozdraviti, hadis nije ništa spomenuo po pitanju izliječenja vremenski. Nije rekao  mjesec, godinu, manje ili više. Imaj lijepo mišljenje i nadaj se od Allaha, i nastavi, dan, dva ili tri, Allah najbolje zna. Nastavi! Međutim, sigurno će mu to biti zaštita od sihra. To je sve iz Vjerovjesnikove medicine od biljaka i trava.

Savjetujemo sve one koji imaju simptome sihra svih vrsta, ili ko ima urok, ili džinski dodir, da budu ustrajni uz držanje do svog medicinskog stanja od doktora. Kao korištenje meda za šećeraše koji naravno ne mogu koristiti med. Ili konzumaciju hurmi. Svi koji imaju neku bolest moraju se obratiti doktoru za predhodnu upotrebu ovih sredstava. To je moje gledište.

Miris misk

Na zadnjem mjestu, nije od biljaka, međutim, treba se spomenuti: “daće im se pa će piće zapečaćeno piti, čiji će pečat mošus/misk biti” (El-Mutaffifun, 25-26)

Za džennetlije. Vjerovjesnikov miris je bio misk. Misk ima prirodni miris koji se uzima od životinja. Prirodna proizvodnja koja se izvlači iz životinje kao prirodni miris. Ima visoku cijenu do koje je teško doći. Međutim, postoje industrijski derivati koji imaju približan miris miska.

Nema smetnje u korištenju jer je dostupnija cijena, dok je cijena prirodnog jako visoka, dostiže velike svote novca. Kažemo da korištenje miska mazanjem a ne pijenjem, jer nije tome namijenjen, jako puno koristi, i šteti Allahovom voljom svim vrstama šejtana.

Na kraju, kafur – kamfor. Možda mnogi ne znaju za korist kamfora. U suri El-Insan: “…kamforom začinjeno piće” (Ed-Dehr, 5) Još jedno piće džennetlija. Međutim, kamfor nekada nije namijenjen za piće. Njegova svrha nije određena ali koristi u mazanju. Ko god ima sihr u kostima, u manjku energije, u upalama, i druge stvari, jako je koristan.

Akos.ba

Povezani članci

Back to top button