Vi ste ovdje
Home > Vijesti > Vijesti iz zemlje > Brže do Hercegovine: Rekonstrukcija 36 km pruge između Bradine i Sarajeva

Brže do Hercegovine: Rekonstrukcija 36 km pruge između Bradine i Sarajeva

Sljedeće godine putnici će na relaciji od Sarajeva ka obali putovati novom prugom Prošle godine obnovljena je željeznična pruga na dionici od graničnog prijelaza u Čapljini do Bradine, a do aprila 2016. godine oboviće se i preostalih 36 km pruge na dionici od Bradine do Sarajeva, te najkompleksniji dio trase, tunel Ivan, u dužini od 3 km.

Krajem prošle godine renomirana talijanska kompanija Generale Costruzioni Ferroviale, u konzorciju sa bosanskohercegovačkom kompanijom Hering, počela je radove na rekonstrukciji željezničke pruge na dionici Sarajevo-Bradina. Prva faza, koja se prvenstveno odnosi na građevinske radove, trenutno se privodi kraju, a u septembru u Bosnu i Hercegovinu, pored 4000 tona šina, po prvi put stiže i univerzalna mašina za nabijanje pruge Matisa.

Roberto Accinelli, menadžer projekta rekonstrukcije željezničke pruge na dionici Sarajevo-Bradina smatra da je najveći izazov u pogledu rekonstrukcije ove dionice kompleksan teren, te tunel Ivan.

Naša grupacija radi na rekonstruciji i održavanju željeznice diljem svijeta, i do sada smo radili na preko 20 projekata u Italiji, Francuskoj, Danskoj, Turskoj, Bugarskoj i Maroku”, kazao je Accinelli.

Pored obaveza prema prilagođavanju radova redovnom željezničkom saobraćaju, što u ovom slučaju podrazumjeva radni dan od 30 sati, svakako najkompleksniji dio dionice je tunel Ivan, čija rekonstrukcija traje cijelu godinu i koji ćemo u potpunosti obnoviti, a posebno je zanimljivo da ćemo prugu na tom dijelu postaviti u nivou asfalta, kako bi je što bolje učvrstili, te dobili na visini tunela, koja je na određenim dijelovima tek nekoliko centimetara iznad vagona”, pojašnjava Accinelli.

Accinelli je također kazao da je do sada u Bosnu i Hercegovinu stiglo preko 1500 tona 120 metara duge pruge, koja se prvi put koristi na ovim prostorima. Od narednog mjeseca u BiH stiže i univerzalna mašina za nabijanje pruge Matisa, opremljena sistemom za precizno podešavanje pruge, te posebnim softverima za upravljanje, kako bi se osigurala maksimalna preciznost u radu. Za korisnike željezničkog saobraćaja najvažnija informacija je svakako da će nakon rekonstrukcije pruge željeznički saobraćaj biti puno udobniji i sigurniji, a zastoji će biti svedeni na minimum.

I talijanski ambassador u Bosni i Hercegovini Nj. E. Ruggero Corrias pozdravio je partnerstvo talijanskih i bosanskohercegovačkih kompanija, ističući da je dolazak kompanije GCF u Bosnu i Hercegovinu znak preokreta za buduća ulaganja njegove zemlje u BiH.

akta.ba

Akos.ba pratite putem aplikacije za Android i društvenih mreža Facebook | Instagram | Twitter.

Top