Liderstvo i menadžment

Boje vašeg branda su bitne: Boje nekog logotipa su moćnije od samog logotipa

Zatvorite oči i zamislite logo McDonalds-a, ali ovog puta u sivoj boji. Bi li međunarodni uspjeh lanca restorana brze hrane bio isti kao danas?

Boje nekog logotipa su moćnije od samog logotipa – pogledajte crvenu boju Coca-Cole ili ružičastu Barbie ili dugine boje od Googlea. Boja može postati ključni dio bilo koje marke, bilo da je boja logotipa crvena i intenzivna, žuta i radosna ili crna i tajanstvena, ona kupcu nešto sugerira. Kada stvarate savršen logotip, obratite pozornost na poruke koje šaljete bojama.

Evo na što asociraju neke od najčešće korištenih boja:

Crna boja: snaga, preciznost, profesionalnost, luksuz, kredibilitet, tajnovitost
Zelena boja: priroda, zdravlje, mir, povjerenje, nada, svježina, rast
Plava boja: udobnost, vjernost, tradicija, razumijevanje, čistoća, povjerenje, pouzdanost, pripadnost, opuštenost, mir, profesionalnost
Crvena boja: povjerenje, aktivnost, uzbuđenje, snaga, seks, strast, ljubav, vatra, agresivnost, mladost, opasnost
Narančasta: čistoća, toplina, radost, entuzijazam, kreativnost, razigranost, izražajnost
Žuta boja: energija, toplina, sjaj sunca, radost, život, svježina
Smeđa boja: podrška, pouzdanost, povjerenje
Ružičasta: ljubav, ženstvenost, romantika, senzualnost, slatko
Ljubičasta: glamur, snaga, nostalgija, romantika, ozbiljnost, promišljanje, duhovnost
Bijela: čistoća, nevinost, mladost, blagost

Provjerite u donjoj infografici što vam točno boja loga govori o potencijalnim kupcima:

brandmanager.com.hr

Povezani članci

Back to top button