Ekonomija

Ako može Apple, zašto ne može Krompir.ba: Od njive do stola, ali putem interneta

Zdrava, domaća hrana dolazi kupcima na kućni prag, a sve se dogovara putem interneta i društvenih mreža

Piše: Mladen Obrenović

U vremenima kad trgovački centri nude voće i povrće, ali i meso, uglavnom pastelnih boja, često bez okusa, a prodavači na tržnici pokušavaju uvjeriti kupca da su plodovi na štandu baš jutros ubrani, priča o ljudima koji doista nude svježe namirnice i donose ih vrlo brzo po pozivu i dogovoru na kućni prag djeluje pomalo nesvakidašnje. I sve to dogovori se i realizira putem interneta i društvenih mreža, što je dokaz da su sredstva moderne komunikacije odavno zaživjela i na selu.

Iako u regiji postoje varijacije na temu i slični modeli ponude zdrave hrane, pri čemu je vrlo bitan faktor zaštita domaćih poljoprivrednih proizvođača, tri primjera iz tri države doista djeluju tako jednostavno, a tako korisno – kako proizvođačima i kupcima, tako i posrednicima u cijelom poslu.

Opširnije na portalu Al Jazeere:

Od njive do stola, ali putem interneta

 

Povezani članci

Back to top button