EkonomijaVijesti iz zemlje

Poziv iz sarajevske Skenderije: Za mlade biznismene zakup marka po kvadratu

Kako je za Faktor kazao direktor Centra Skenderija Amer Kapo finalni radovi na platou bi trebali biti završeni za petnaestak dana, a onda će se održati sajam namještaja.

– Sada će se završiti ravnanje svih ploča ukoliko je negdje bilo nekih neravnina, zatim stavljanje kanalica za odvodnju vode i ostaje da se izvrši tehnički prijem radova. Nakon toga uslijedit će uljepšavanje platoa. Pokušat ćemo pronaći najbolje idejno rješenje kako bi uredili vanjski dio platoa, to će biti prilika za mlade ljude da pokažu svoje ideje. Na platou bi se mogao postaviti mobilijar, stolovi i stolice, neke biljke i sve ono što bi ukrasilo i uljepšalo plato. Bilo bi lijepo kada bismo postavili i jednu fontanu, a nakon pronalaska najboljeg idejnog rješenja pokušali bi pronaći sredstva da to sve finansiramo – kazao je Kapo.

U planu je, ističe, nastavak obnove Skenderije, tačnije njeno uljepšavanje.

Osvježavanje dvorane “Mirza Delibašić”

– Sada planiramo uljepšavati vanjski izgled dvorane “Mirza Delibašić“. Pokušat ćemo je osvježiti bojama i osvjetljenjem te poravnavanjem fasade, da bude drugačija slika nego sada, ali arhitektonski izgled se neće narušavati – pojašnjava direktor Centra.

Privredni grad polahko oživljava, veliki broj nekada paznih trgovina sada ima nove vlasnike i ponudu raznovrsnih proizvoda.

– Već smo popunili veliki broj poslovnih prostora, nadamo se da ćemo uskoro imati popunjeno barem 90 posto kapaciteta. Od 270 prostora zakupljeno je oko 220. Izašli smo ususret svima koji su željeli sa nama da posluju. Dobili su veliki popust kako bi pokrenuli biznis, a mladi imaju posebne ponude kako bi pokušali da uspiju u osnivanju svog biznisa – kazao je Kapo.

Svaki novi zakupac plaća kiriju jednu marku po kvadratnom metru, prva tri mjeseca i troškove režija, a nakon toga plaćaju određen iznos u zavisnosti od kategorije u kojoj se poslovni prostor nalazi. Tako da se cijena kirije kreće od pet, osam i 13 KM po kvadratnom metru, dok za mlade najamnina poslovnog prostora iznosi tri marke po kvadratnom metru.

Nema sredstava za Ledenu dvoranu

– Treba da uradimo dobar marketing kako bi privukli ljude i čime ja trenutno nisam zadovoljan jeste ta cirkulacija ljudi u Privrednom gradu, ona je nedostatna i nastojat ćemo napraviti bolji posao da ih privučemo u Skenderiju i da se opet povežu sa Skenderijom –  naglašava Kapo.

Skenderija je izgrađena 1969. godine i ona je predstavljala A kompleks, koji sačinavaju Dvorana Mirza Delibašić, Dom mladih i Privredni grad. Nakon toga izgrađena je i B faza koja je bila vezana za Ledenu dvoranu sajamsku dvoranu koja sada služi kao garaža.

– Ledena dvorana je nakon pada krova prije nekoliko godina uništena. Procijenjeno je da bi obnova mogla koštati oko šest miliona maraka, a mi ta sredstva sada nemamo. Siguran sam da ćemo u nekom narednom periodu pokušati pronaći sredstva za njenu obnovu zajedno sa Vladom Kantona – navodi direktor Skenderije.

Ističe da će od naredne godine nastojati sadašnju garažu ponovo vratiti u njenu prvobitnu namjenu, u sajamsku dvoranu od 5.000 metara kvadratnih

– Od ove godine planiramo i jedan pilot-projekat ljetnog festivala na Skenderiji, sa nekim zanimacijama za djecu i mnogim drugim sadržajima koji će privući građane. Mi želimo da vratimo izgubljeno povjerenje posjetilaca – zaključio je Kapo.

 Faktor

Povezani članci

Back to top button